Denken jullie bij de volgende naam aan een jongen of meisje? Even benieuwd Weet dat het voor beide zou kunnen, maar ben benieuwd wat de eerste gedachte is: Senne
Kan voor beiden! Bij mijn zoontje in de klas zitten een jongen én een meisje die Senne heten. Ik zelf zou het eerder voor een jongen kiezen (vrouwelijke variant Sanne) Senne (betekenis van)
Ik vind hem redelijk uniseks: al vind ik hem leuker als stoere meisjesnaam in vergelijking met de softere jongensnaam.
Meisje, voor een meid vind ik hem heel leuk. Ken toevallig ook geen jongens die zo heten, plus dat Senne/Senna voor een meisje veel hoger in de lijst van de svb staat dan voor een jongen.
Toen ik je titel las, wist ik niet om welke naam het ging, maar ik dacht gelijk aan Senne. Vind het een super leuke jongensnaam
Grappig, ik zou bij deze naam nooit aan een jongetje denken. Dan denk ik eerder aan Senn/Sem. Dus voor mij is het echt een meisjesnaam, net als Senna/Fenne.
Ik vind ''Senne'' zo'n mooie naam voor een meisje!!!! Ken ook een meisje dat ''Senne'' heet. Maar weet dat er tegenwoordig veel jongetjes zo genoemd worden.