Geenaam.. Hmm bijzondere naam Esmee staat op ons lijstje voor ons tweede kindje. Verdere opties waren/zijn bij ons: Elin Nora Tara Amy Lieke Fiene Nica Linne Izaline Celien Misschien zit er nog iets voor jullie bij!
Zo lastig! Geeft hij zelf opties? Mijn vriend deed dat niet en uiteindelijk werd het toch een naam van mijn lijstje, moest er een soort aan wennen blijkbaar.
Esmée en Rhodée klinkt vast teveel jut en jul Al houd ik er zelf wel van. Hihi. Andere suggesties (met een E): Elva Elisa Elvera Elle Elodie Elanja Elena Esmijn
Enora Eleora Eline Elsa Elise / Elisa Ellemieke Elvira Zou het zelf in de franse hoek houden. Esm.ée en... Juliëtte Philine Fabiënne Quirine Dionne Yvette Claudette
Esmée en Edith, Elin, Elise, Ella, Elodie, Elsa, Emma, Emmy, Erin, Eva, Evi Verder nog: Anouk, Babet, Bente, Benthe, Carlijn, Chloë, Daphne, Donna, Fenna, Hanna, Hannah, Ilse, Irene, Isabel, Isolde, Jalou, Jasmijn, Jolijn, Karlijn, Lauren, Lotte, Louise, Lydia, Madée, Manon, Marit, Meike, Merel, Mirthe, Naomi, Nienke, Nina, Nora, Nova, Ronja, Rosa, Rosan, Sarah, Silke, Sophie, Suzan, Tamar, Tanja, Tessa, Thirza, Veerle, Vera
Hij vindt Elena dus erg leuk. Ik vind het zelf ook een hele mooie naam en past ook heel goed bij Esmée. Het enige wat me tegenstaat is dat het de naam is van de hoofdrolspeelster van The Vampire Diaries Misschien is het ook een kwestie van wennen...
Ik kijk die hele serie niet en zou dus niet weten dat die hoofdrolspeelster zo heet en met mij vast heel veel mensen meer.
Esmee en Elvira Esmee en Milou Esmee en Sanne Esmee en Hanna Esmee en Phileine Esmee en Fleur/Floor Esmee en Vera Geen idee wat er al voorbijgekomen is
Elysande, Evianne, Elaine, Eke, Elise, Elora, Emmylou, Esther, Edith, Eveline En andere voorletter: Hanna, Leanne, Annelin, Joëlle, Helena, Jill, Susanne, Denne, Mara, Iris
Amber Daphne Ella Noa Neomi Mandy Dana Tara Romee Bente Ilse Yara Linde Lieke Jolijn Sterre Carly Jente Wende Aimee Amy Julie Robine Babet Marije