Ik vind Olaf en Flora het leukste. Leuk dat ze dezelfde letters hebben! Iets heel anders: Olaf en Mila Olaf en Lara Olaf en Veerle Olaf en Lian Olaf en Rozel Olaf en Isobel Olaf en Sara Olaf en Leah Olaf en Louisa Olaf en Suze Olaf en Maren Olaf en Maya, Moya, Maira, Mira, Mia, Moira, Mina Olaf en Rena Olaf en Rosa Olaf en Jules
Lees hier veel de optie: Feline. Vind ik super!! Helaas is mn man er niet echt voor te porren ... @ smile: NienKe, met een K dus, vind ik dan leuker, maar ik ken al een Nienke en dat is niet zo'n leuk kind... haha! Beetje Hollandse korte meiden namen zijn welkom!!
Even denken vind dat er wel veel bij Olaf kan.... Olaf en Isa Olaf en Iris Olaf en Fiene Olaf en Mara Olaf en Liz Olaf en Jente Olaf en Marit Olaf en Anne Olaf en Sara Olaf en Sanne Olaf en Mara
Mirre Lieke Loïs Lana/Lara Vera Myra Fiona Liene Bregje Saskia Janna Rianne Lizanne Hannah Jolieke Fabiënne Carola
Welke vinden jullie tot nu toe het leukste? Passend bij olaf? -Olaf en Feline - Olaf en Florien - Olaf en Femke - Olaf en Lieke - Olaf en Sofie En dan kies ik toch weer namen die vlgs mij best populair zijn, of valt t mee? Ik ken iig geen kindjes in de nabije omgeving die zo heten??
Olaf en Liv Olaf en Noa Olaf en Tess Olaf en Maud Olaf en Zoë Olaf & Iris Olaf & Britt Olaf & Romy Olaf & Ilse Olaf & Danique
Olaf & Sabien Olaf & Famke Olaf & Marijn Olaf & Aafke Olaf & Lila Olaf & Gwen Olaf & Tosca Olaf & Ellen Olaf & Wies Olaf & Carlijn Moeilijk he... Succes!
Sofie vind ik echt een modenaam... Lieke is van de tv en valt daardoor bij mij af, Feline is de dochter van iemand van tv/tijdschrift, Femke vind ik leuk maar Famke nog leuker, Florien is wel-ok maar ken iemand die zo heet dus waarschijnlijk komt dat daardoor
Vind ik weer niks... Nadine vind ik dan wel weer leuk! iets met een F vind ik jist wel leuk gezien onze zoon Olaf heet!