Ben op zoek naar suggesties voor babynamen dat past bij een hindoestaans-hollandse kindje. We weten nog niet wat het wordt en ik wil het ook niet weten. Voor een meisje hebben we al een aantal namen in gedachten, alleen wat ik leuk vind, vind mijn man weer niet leuk en andersom zelfde geval. Voor een jongen heb ik twee namen in gedachten, maar in de naaste omgeving is er kort geleden een jongen geboren met 1 van die namen (Had eerder ook al een topic hierover geopend). En de andere naam is mijn man nog niet helemaal overtuigd van. Dus extra suggesties zijn welkom. Wie weet zit er iets bij wat we beiden leuk vinden.
De eerste naam die bij mij opkomt voor een meisje is : Naomi andere suggesties voor een meisje : Aditha Aishani Arjuni Ariona Aryana Chandi Charani Cheranya Damini Darsha Daya Devani Dishani Ela Eniya Eshani Evanshi Gauravi Geya Giva Hanisha Havina Idaya Iniya Isha Ishana Jana Jasmin Jency Jenisha Kaira Laina Lali Lavi Laya Lenisha Liyana Madri Malini Manaya Nadiya Nalina Natali Palomi Rajani Ramani Rani Ranitha Saloni Samanta Sananda Tamira Tanika Tanya Tara Taruna Uma Umika Valini Varnisha Varuna Yalini Yamika Yana Yasha Yashica Yesha Yonita Yousha Ziana Zyanna jongensnamen volgen later
Ik weet niet 100% zeker of de namen hindoestaans zijn en of je echt naar hindoestaanse namen opzoek bent. Maar misschien zit er iets tussen: Daya, Jaya, Maya Lila Mela Neena, Nena Nila Amar Dev Kiran Nirav Ravi Rohan
collega heeft een kindje Leela vind ik ook wel schattig eigenlijk en is makkelijk uit te spreken voor hier in NL
Leuke namen zitten erbij! Misa, Nova vind ik een leuke naam, maar weet niet of het echt bij ons past. Maar noteer hem, soms moet je even wennen aan een naam Ravi waren we ook tegen gekomen , maar vinden we beide toch net niet. Verder vind ik Vince ook wel leuk van je lijstje. Fides, leuke namen zitten erbij . Isha, Saloni en Yana stond ook al op mijn lijst. Laatste twee vind ml niet zo helaas. Aryana, Daya en Valini vind ik ook leuk van je lijstje. Ga ze noteren Madeliefje06, van de jongensnaam vind ik Amar, Dev en Rohan leuk. Alleen komt het al voor in de naaste familie. Mijn zoontje hebben we zelfs 1 van deze namen gegeven . Ga niet zeggen welke, want weet niet wie hier op de forum zit en wil niet herkent worden Jongmama, aparte naam Leela. Ben hem nog niet eerder tegengekomen
Het hoeft niet perse hindoestaanse namen te zijn. We willen niet van de typische hindoestaans of typische Hollandse namen. Een moderne naam dat voor beide kanten leuk is en goed uit te spreken is.
- jongen - Aiden Alvin Arthur Aryan Ashwin Chander Darun Damian Davin Devan Devin Elias Eshan Gavin Giyan - Gyan Haran Hiran Imon Isar Ivan Jay Jaiden Jaymen Jeshan Jivan Joas Joshua Justin Karsan Kayan Keshvin Kian Kiran Kirtan Krishan Logan Lavan Lemar Liam Linay Marvin Mathan Melvin Mervin Miko Milan Myron Mylon Nander Niam Nikay Nishan Nolan Odin Oscar Ovin Revan Rivan Robin Rohni Rowin Rowell - Roëll Selvian Seyon Shayne Sherwin Sian Sylvan Taran Tarik Thevan Timon Toshan Trishan Vital Vian - Vyan Victor Xander Yaron Yannick Yeshwin Yestin Yuvin Zavian Zian