We zijn al een tijd aan het brainstormen over een meisjesnaam die past bij Ilse. We hebben wel een paar ideeën, maar we zijn nog niet helemaal overtuigd. Wat vinden jullie een leuke meisjesnaam bij Ilse? Liefst een naam die niet eindigt op een a, dat vind ik minder mooi in combinatie met de achternaam die ze zal krijgen.
Ik ken een Ilse en Mirthe Verder misschien nog: Ilse en Lise Ilse en Lauren Ilse en Fenne Ilse en Femke Ilse en Ronja Ilse en Anne Ilse en Sanne Ilse en Fleur Ilse en Emma Ilse en Jonne Ilse en Tara Ilse en Oonah
Marit Jolijn Lotus Milou Anne Nienke Marlies Sanne Marie Mieke Evi Merel Daphne Robin / Robine Femke / Famke
Aafje Aline Amber Anne, Anke Annelie, Annelot, Annelou Annemijn Anniek Anouk Aukje Babet Bregje / Brechje Britt Carlijn / Karlijn Carline Carmen Charlotte Danique / Daniek Daphne Eline Ellen Elske Esmée / Esmee Evelien, Eveline Fee / Fae / Fay Femke Fenne Fieke Hanne Inge Janne Janneke Jildou Jiske, Jeske Jolien, Joline Jorien, Jorine Jorinde Judith Julie Lenne Lianne Lieke, Liene Linde Lisanne Lotte Maartje Madee / Madée Manon Manouk Mare, Maren Marije Marijn Marrit, Marit Marlieke Marlou Marre Maud Meike Mieke, Miek Milou Mirte / Myrte / Mirthe / Myrthe Nynke / Nienke Robine Romée Roos Roosmarijn, Rozemarijn Sabine Sanne! Simone Sofie Suze Tamar Teske, Tessel Veerle Veronique Vieve Vivian Viviënne Willemijn Yaël Yfke Ymke
Grappig, ik zie er veel namen tussen staan waar we zelf ook aan gedacht hebben. Kennelijk denk je toch gauw aan een bepaalde categorie namen als je aan een naam bij Ilse denkt. Op het moment vinden we Maaike leuk of Emmy. Emmy vind ik wat minder doorsnee dan Maaike, maar ik twijfel of Emmy wel leuk is op volwassen leeftijd. Nog maar even nadenken... Bedankt voor het meedenken!
Maaike, superleuk! Ik zou juist eerder daarvoor kiezen dan voor Emmy, dat lijkt juist erg op de topnaam Emma. Maaike is op dit moment niet overdreven populair.
Ik vind Meike (of Maike) wat mooier dan Maaike Minder uitgerekt haha. Emmy teveel Emmy award en Emma-achtig.
Na een middagje wikken en wegen neigen we nu meer naar Nienke. Ben daar ook wel echt enthousiast over, maar even zien of we die naam vasthouden of dat we toch nog iets anders tegen gaan komen. Bij Emmy teveel twijfel of het ook leuk is op volwassen leeftijd en inderdaad de associatie met de awards en Nienke vinden we net wat vlotter dan Maaike, al blijft dat ook een leuke naam.