Wij weten sinds vandaag dat we een vierde meisje krijgen. Helemaal gelukkig, maar een vierde meisjesnaam vinden we echt ontzettend moeilijk. De eisen; - apart maar niet raar - geen Y in de naam - uitspreekbaar in het engels - tweede naam staat al vast, dit wordt Juliëtte Hopelijk hebben jullie leuke suggesties 😄😄 Namen van de meisjes graag als N. - M. & V. schrijven
Gefeliciteerd! Mooie namen hebben je dochters. Misschien zit hier iets tussen: Tosca Babs Hilde Isen Tesse Bodil Cato Hebe Thirza Tyche Maxe Sinne Marin Belle Febe Tanne
Wow, wat een mooie namen hebben jullie al voor jullie dochters. En wat passen ze goed bij elkaar! Ik snap wel dat het een uitdaging is om nu een vierde te vinden! Jullie hebben nu allemaal verschillende beginletters, dus daar zou ik sowieso voor gaan, maar ik vind het verder heel erg moeilijk, want jullie hebben zulke mooie creatieve namen!
Ava, Bella, Belle, Bente, Dana, Donna, Ella, Gitta, Iris, Jente, Jolijn, Laure, Laurie (lijken misschien wel veel op 2e naam van een van de zussen), Olga, Pippa, Rava, Rosa, Solis Stella, Tanja, Willa, Zara, Ziva, Zola
Laure Juliëtte Mare Juliëtte Lise Juliëtte Suze Juliëtte Nine Juliëtte Elise Juliëtte Skye Juliëtte Zize Juliëtte Kriste Juliëtte
Namen eindigend op een -e net als de grote zussen: Carice Silke Linde Aimee Femme Salomé Elodie Merle Andere namen welke ik mooi vind passen zijn: Aurora Bodil Alexis Sifra
Wat leuk, van harte! Ook lastig weer een mooie passende naam te vinden als je al drie van die prachtige namen hebt. Wat mij zo te binnen schiet: Aimee Bodil Danae Eloïse Fenne Ise Jula Kate Loïs Philou Reza/Resa Rhodé Sara Suze Ga nog even verder nadenken
wauw wat gaaf een 4e meid! Wat een mooie namen hebben je meiden zeg. En mooie 2e naam krijgt jullie 4e meisje ook. Suggesties: Niméa Sira Capri Jolie Philou Méa Meara Jaïra Jaïze Isée Madée
Elena Enora Jools vida Rona Nim Jura Laila Rox Mena Jazz Gitta Madee Elle Miah Jente lumee Flore Diede Ava Lova Liva Reva Emmie Ize lilou Jalou
Hallo! Misschien: Chloé Elze Dian Solé Riza Kaia Dané Philou Ize Tirza Claire Emme Pia Sare Groetjes B