Spannend! Wie weet hebben we dan straks naamgenootjes Suc6 met het nadenken, ik ga ook nog even verder stoeien met namen :S Liefs!
Wij hebben 2 dochters L.ynn & R.ose Krijgen veel complimenten dat het zo leuk bij mekaar past. Nu ben ik zwanger vd derde en dat word een jongen (95%) en daar zoeken wij nu een mooie naam bij!!
lynn en tess lynn en britt lynn en suus lynn en yva lynn en isa Lynn en Eva Lynn en Luna Lynn en Fiene Lynn en syll Lynn en Joya Lynn en steffy
Wat een ... streek van je zus! Wat zei ze tegen je toen je haar ermee confronteerde? Zie je haar nog wel? Ik zou zo boos zijn, dat ik haar voorlopig niet zou willen zien. Wie ben je voor iemand als je je eigen zus zoiets flikt. Zaak is dus, om een nog leukere naam te vinden dan Jill Kijken wie het laatst lacht! Succes met zoeken meid! Lynn en Audrey Lynn en Mell Lynn en Olivia Lynn en Kate Lynn en Gwen Lynn en Josie Lynn en Caroline Lynn en Ruth Lynn en Tammy Lynn en Rose Lynn en Riley Lynn en Miley Lynn en Charlee Lynn en Kyra Lynn en Keira
Heb Femm voorgelegd en mijn vriend vond het erg leuk, alleen de schrijfwijze... Hij wil 1 m en ik 2, haha! Toevallig belde hij net dat hij Jane ook leuk vindt, hoorde hij op de radio! Dus we zijn op weg!
Nou, we hebben even wat minder contact gehad, maar dat had een anderereden. Toen ik haar ermee confronteerde reageerde ze wat lacherig. We hebben ook nooit zo gezegd 'dat wordt de naam' maar als we ooit nog eens een meisje krijgen.... Pff! Zou zoiets zelf nooit doen. Mijn pa zei zelfs al, dat noemen jullie haar toch ook Jill? Meer uit grapje, maar toch.. Zou het haast doen....
Tja waarom niet? Ik vind het een super opmerking van je pa. Hoeveel contact heb je zelf met je nichtjes? En ze hebben waarschijnlijk ook een andere achternaam toch?! Kies voor je eigen geluk! Doet je zus zo te horen ook en ik geloof dat ze er niet zoveel van mag vinden als je het zou doen. Daarnaast is het ook gelijk een statement, zo van; met ons ga je niet sollen en geef je je niet gewonnen. Maar het blijft je eigen keuze om het wel of niet te doen natuurlijk en ik snap dat het een lastige keuze ia.
Nou meid, als je niet zoveel contact hebt met je zus, zou ik er ook schijt aan haar hebben en je 2e meisje mooi Jill noemen, hoor! Ik zou eerst m'n best doen om een nóg mooiere naam te vinden en als dat niet lukt, gewoon Jill! Helemaal als je het al heel lang in je hoofd hebt. Ik zou het mijn zusje ook niet in dank afnemen, gelukkig is ze niet zo "achterbaks". Succes met je naamkeuze. En wat een tópopmerking van je pa! Hij zal wel denken: vroeger had je ook zóveel Annie's, Willems en Marietjes, hadden heel veel mensen dezelfde naam in één familie.