Hallo dames, Wij zijn in verwachting van ons 2e kindje en weten ondertussen dat het een meisje zal zijn. Nu zijn wij op zoek naar een mooie naam voor haar, passend bij Mitchell (ons zoontje). Ik zat zelf te denken aan Kyara/Kyra of Faylinn en mijn man aan Stacey. Allebei zijn we niet helemaal overtuigd dus vroeg ik me af of jullie misschien mooie suggesties hebben? Ik hoor het graag hihi. Alvast bedankt meiden!
Katie, Kate June, Jane Jaylee, Kaylee Aubrey, Audrey Hailey, Hayley Lucy Jessy, Jessie Melody Macy Summer Ava Chloë Abby Ruby Skye Qwen Jenna Emily Ivy Robin Layla Leah
Myra? Is wat zachter dan kyra vind ik en past wel leuk bij Mitchell zonder dag het jut en jul wordt, lekkere klanken samen eigenlijk
Mitchell & Felicia Mitchell & Chiara (komt de ch weer terug, uitspraak is gewoon Kiara). Mitchell & Lucia Mitchell & Lauren Mitchell & Isabell(a)
Bedankt voor jullie reacties. We zijn er nog niet helemaal uit. Echt lastig. We hebben op ons lijstje Namen als: Faylinn, Faylize, Kyara, Caelynn. Iemand nog andere leuke suggesties? Niet beginnend met de M of J. Bedankt alvast!
Kyana Chenoa Kyenna Kyona Faithley Quinty / Quincy Dimphy Failey Devlin Lyssa Fayah Diona Zinzy / Zenzy Kelsey Shanna Yarize / Yalize Daisy Alisha Demy
Amy Lindsey/Lindsay Michelle Linda Christel/Kristel Emily Jolien Karin Mandy Priscilla Tirza Vera Wendy
Er zitten wel een paar leuke Namen bij dames. Meer suggesties zijn zeker nog welkom. Liever niet met beginletter M of J ivm de post. Ik hoor het graag. Bedankt alvast