Wij willen graag de namen van de oma's gaan mixen als 2e naam als het een meisje wordt. Bij een jongen zijn we er al uit, maar misschien hebben jullie ideeën bij een meisje? De namen zijn s.uzie en p.etra (zonder de punten uiteraard, maar anders komt het misschien bij de zoekresultaten van Google ofzo)
Ik vind dat als je wilt vernoemen je gewoon de hele naam moet nemen, of iets wat er erg op lijkt (bijvoorbeeld Sanne i.p.v. Susan of Sean i.p.v. Jan). En het zijn twee normale namen die je makkelijk achter een andere naam kunt plakken, dan heeft je knd drie namen i.p.v. twee. Met namen knutselen komt vaak zo gekunsteld over. En de meest logische knutsels zijn in dit geval ook nogal raar...ik bedoel maar, wie wil er nou Sutra heten of Pezie? Nou ja Petruszka zou ook nog kunnen.
Lastig! Sara's oma's heten Joke en Anneke, hebben we Joan (op z'n Engels) van gemaakt. Vind het niet te geknutseld. Maar kan inderdaad lastig zijn.
Ja daarom! Als we ooit een zoontje zouden krijgen dan wordt het lastiger. Mijn vader heet Jan en schoonvader Khaled (uitspraak: gaalet). Maar ze zijn allebei helaas overleden dus we krijgen geen scheve gezichten als we in dat geval niet zouden vernoemen haha!
Hebben ze allebei maar 1 naam? Anders kun je misschien meer namen mixen? Enige wat bij deze twee in me opkomt is Sura of Suri.
Waarom niet gewoon allebei de volledige namen gebruiken? Ik kan niets aanvaardbaars bedenken. Dat was bij ons ook zo. Daarom heeft mijn zoontje en tweede naam die van niemand komt.
Hier helpt maar één ding! De anagramgenerator! Met stip op 1: Pasteurize Internet Anagram Server : Anagrams for: suzie petra