We komen er niet uit. Mijn dochter heet A.mber en m'n zoontje Y.annieck. Kids van m'n vriend heetten C.hrista, T.essa en R.obbin(zoontje) alleen die namen vind ik echt helemaal niks (sorry sorry) maar wil geen standaard Nederlandse namen. Hou wel van wat apartere namen en geen standaard spelling.
Euhhh dit is erg lastig.....heb je geen voorkeuren qua samenstelling, ik bedoel, twee lettergrepen of meer/minder, wel niet eindigend op klinker, betekenis etc.... Misschien moet je eerst hier eens naar kijken als je er zo niet uit komt...... er zijn ook zoveel namen......
Misschien is dit iets : - m - Tessel Ellis Babet Lenoor Marens : klemtoon 2de lettergr. maa-RENS Inez Esmijn Merel Lorijn Olijn - Olein moet nog even denken over jongensnamen en verdere meisjesnamen
Ikzelf en m'n vriend vinden Yasmine of destiney wel leuk. Maar we willen meer namen om uit te kiezen hihi.
Destiney vind ik echt niet mooi. (Als je er al voor gaat, dan zou ik het schrijven als Destiny, maar ook dan is het niet mijn smaak... Yasmine is ook niet mijn smaak, maar vind ik wel mooier. En ook wat beter passen bij de namen van de andere kinderen. Ik vind Amber, Yannieck, Christa, Tessa en Robbin alle vijf heel normale namen, Destiney (en ook Destiny) en Yasmine in mindere mate, vind ik echt heel ander soort namen. Ik zou daar dus zelf niet snel voor kiezen. Ik zou het eerder weer in dezelfde hoek zoeken, eventueel ietsje aparter, als je dat graag wil. Misschien: Kyra/Kyara Farah Livia Julin Sera Sanna Romée Aimée Yara Nova Elora/Enora Melina Elena Mayra Noé Nyah Zara Jaël(le)/Yaël(le) Noëmi Viënna Siënna
wat minder standaard namen en tegelijkertijd ook namen die ik persoonlijk eigenlijk niet zo vind passen bij de namen van jullie kids - maar jij misschien wel dus hier komt ie: Indira Magali Kenzie Adalyn Isanne Karenna Avalon Paloma Harlow Aloni