Cato. Sam vind ik ook leuk voor een meisje. Bij Pip denk ik aan: wat zie je pips. En daarom vind ik die naam minder leuk. Ook is het een beetje een kindernaam en minder leuk voor een volwassene. Al aan Puck gedacht?
Ik heb niet gestemd.... ik snap dat je niet kunt kiezen! Alle drie stoer!! Euhm, probeer te beredeneren waar ik voor zou gaan maar het is lastig... Sam is misschien het meest unisex en cato het vrouwelijkst. Daarin tegen vind ik cato wel het minst voor een vrouw van 50 en Sam vind ik prima kunnen. Pip is gewoon leuk..Maar ook misschien minder voor een oudere dame. Euhm Sam dan maar Zijn jullie er al uit?
Wij hadden bij onze eerste zelf Pip als het een meisje zou worden. Vond ik toen geweldig, maar ik hoor het nu echt óveral. Ik ben niet zo van de modenamen, dus zou het om die reden niet doen. Als je geen moeite hebt met modenamen dan lekker kiezen ☺️! Ik zou uit die namen voor Sam gaan dan.
Sam 'gewoon' een leuke naam Pip vind ik meer een koosnaampje, niet leuk voor 'grote' mensen Cato vind ik super! Helaas vond mijn man het niet leuk genoeg...
Sam blijf ik mannelijk vinden, en Pip toch wel erg kinderachtig(Pippa veel leuker). Ik ga zeker voor Cato!
Mmm lastig. Sam vind ik leuk maar dan moet het wel een beetje een stoer meisje zijn. Cato vind ik niet zo mooi, sorry Pip vind ik aan de ene kant wel leuk. Als ik kijk naar Pip Pellens (van gt/st) past dat echt maar ik denk dat het bij de meeste niet echt volwassen staat.
Helemaal niet mijn smaak Maar het is maar goed ook dat smaken verschillen! Cato vind ik heel tuttig Sam heel stoer voor een meisje Van Pip weet ik eigenlijk niet wat ik moet vinden. Voor Pip Pellens had ik het eigenlijk nooit gehoord. Bij haar vind ik het inmiddels passen omdat je eraan gewend bent. Tja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Die zou ik in elk geval op de derde plek zetten.