Wij hebben vanavond gehoord dat we een 2e meisje verwachten. Nu komen we nog niet helemaal uit een meisjesnaam. Iemand ideeen? Onze eerste heet Emma. We zitten te denken aan Rosa Lynn als doopnamen. Wat zou daarbij passen?
Ik denk gelijk aan Roos als roepnaam. Wat vind je van? Emma en Sophie Emma en Julia Emma en Nora Emma en Lieke Emma en Anna Emma en Floor Emma en Sanne Emma en Olivia Emma en Eva Emma en Iris Emma en Louise Emma en Ronja Emma en Isa
Amber Rosa Lynn Anne Rosa Lynn Charlotte Rosa Lynn Eline Rosa Lynn Eva Rosa Lynn Fay Rosa Lynn Feline Rosa Lynn Hannah Rosa Lynn / Hanna Rosa Lynn Hanne Rosa Lynn Ilse Rosa Lynn Isa Rosa Lynn Julia Rosa Lynn Lana Rosa Lynn Lara Rosa Lynn Lauren Rosa Lynn Lieke Rosa Lynn Lisa Rosa Lynn Lizzy Rosa Lynn Lotte Rosa Lynn Lucy Rosa Lynn Maud Rosa Lynn Milou Rosa Lynn Norah Rosa Lynn / Nora Rosa Lynn Nynke Rosa Lynn / Nienke Rosa Lynn Olivia Rosa Lynn Sanne Rosa Lynn Sarah Rosa Lynn / Sara Rosa Lynn Sofie Rosa Lynn Sophia Rosa Lynn Tessa Rosa Lynn Veerle Rosa Lynn Vera Rosa Lynn
Ik zou niet weer voor een top 20-naam gaan, dat maakt het zo voorspelbaar. Rosa vind ik een supermooie naam - moet het meisje per se drie namen hebben? Anders gewoon Rosa Lynn, roepnaam Rosa. Andere ideeën: Flore/Flora Suze Anne (vind ik wel mooi, ene naam begint met E en eindigt op a, andere begint met A en eindigt op e) Lara Mia/Pia Clea Iris
Dank je wel meiden. Er staan zeker veel opties tussen. Ik vind zelf de namen Romy en Liv mooi, maar ML niet. Hij vind Anne/Anna mooi, maar dat vind ik niet zo mooi bij Emma. Ik zag een reactie voorbij komen om Rosa Lynn te doen en dan roepnaam Rosa. Dit vond ik een goede optie, maar dan kiezen we voor Lynn als roepnaam (vinden we net iets mooier dan Rosa). Of er dan nog een 3e naam bij komt, moeten we even bekijken. Voor nu zitten we aan Rosa Lynn te denken, maar ik ben nog niet zover, dus het kan zo maar nog veranderen Ik vind zelf Julia, Sophie en Hannah ook mooi, maar zie die namen nog niet als dé naam.
Grappig dat veel meiden dezelfde gedachte hebben. Onze meiden heten Emma en Julia. Vind ik zelf een hele mooie combi
Eerste wat in me op kwam is Sophie maar dan heb je twee namen die zoveel voorkomen🙈 Jodi Rosa Lynn Nina Rosa Lynn Jinthe Rosa Lynn Julia Rosa Lynn, is mijn favoriet haha