Bedoelde je Joos of Joost? In je bericht en poll staat het namelijk anders geschreven. Ik vind Joos (zonder t) erg leuk! Staat ook op mijn lijstje. Joost kan er mee door. Olivier vind ik mwah. Leuk voor een jongetje, maar zie er geen volwassen vent bij. Hugo is totaal niet mijn smaak.
Joost! Die naam hoor je (hier) haast niet. Mooie klassieke naam. De andere twee idd een beetje 'deftig' maar zeker niet lelijk. Bij Olivier zie ik ook niet echt een volwassen man bij. Met hugo's geen leuke herinneringen dus over die naam kan k niet objectief zijn 😅
Absoluut Olivier! Hugo en Joost vind ik echte jaren 80-namen. Op de basisschool zat ik bij beide in de klas.
Hugo of Olivier! Heb op Hugo gestemd, maar vind ze beiden erg mooi! Stonden ook op ons lijstje, net als: David Benjamin Nathan Simon Sebastiaan Philip Ennuh... het hoge kak gehalte, daar hou ik van...! Hahaha!
Joost, lieve leuke naam die je niet zoveel meer hoort! Hugo vind ik wat te bekakt en Olivier er tussenin.
Leuke namen, helemaal mijn smaak! Onze oudste heet Olivier, dus dat vind ik de leukste naam Hugo stond ook hoog op ons lijstje en Joost is ook leuk.
De andere namen vind ik ook leuk. Zijn er nog mensen die andere namen weten die klassiek of misschien wel "kak" zijn?
Hugo vind ik op zich wel leuk, maar ik moet dan wel even dat oude mannetje uit de Villa Volta in de efteling wegdenken Olivier is echt niet mijn ding, ik vind het te "hockey" naar mijn smaak. Joost... Ik weet niet, heb dat altijd een beetje een sullige naam gevonden. Ik ken ook alleen maar Joosten die aan dat beeld voldoen, dus daar zal het waarschijnlijk aan liggen.
Alledrie niet mijn smaak, vind ze een beetje oubollig. Maar ik vind Hugo wel een hele mannelijke naam en daar hou ik wel van. Dus ik heb op Hugo gestemd
Hugo, gewoon klassiek, stoer. Joost vind ik een beetje een naam voor oudere mannen, Olivier wel leuk, maar hoor je best vaak.