Rondella? Niet chique, moet aan koeken (rondo's) of kaasjes (rondelé) denken. Als je in die stijl wilt blijven, pak dna het Franse Hirondelle of zo.
Dacht ook direct aan Fruitella. Of Ronde Del. Ronde La. Rond Ella. Klinkt ook een beetje als Rommel-la. Nee, niet mooi. Vind ik.
In BE is in het dialect een "rondelle" een rond schijfje dat gebruikt wordt bij het vijzen (geen idee hoe het in correct NL heet), ik vind het dus ook geen mooie naam.
jammer dat TS niet reageert. zou dit weer zo'n nep topic zijn net als het hele Yuppa gebeuren? gewoon iets plaatsen om reacties uit te lokken?
Vast, want ik kan me niet voorstellen dat er iemand op deze aardbol Rondella een chique naam vindt...:s
[FONT="]Hallo meiden![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Het is zeker geen nepbericht. Ik zie aan de reacties dat de naam niet echt een succes is, haha, maar we vinden de naam echt bijzonder. We kennen een meisje in Canada uit een zeer nette familie, die ook zo heet. Het zal er waarschijnlijk ook mee te maken hebben, dat ze er erg knap uitziet en ik de naam daarom zo uniek vind. Maar goed, daarvoor bestaat dit forum natuurlijk ook. Aan de hand van de reacties maak ik op, dat de naam duidelijk niet passend is in Nederland. En dat zou ik mijn kind ook niet aan willen doen, dan liever toch Floortje[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Groetjes,[/FONT] [FONT="]Mama van Rondella [/FONT]
Fleurella? Florine? Goed om wat terug te lezen van TS! En dat onze opmerkingen effect hebben. Veel succes met het vinden van een naam!
Weet je wat het is, als je dochter deze naam zou hebben en je in frankrijk woont..prachtig! Dan spreek je de naam heel anders uit. Ik had een paar mooie italiaanse namen in gedachten voor onze dochters, maar in het nederlands klonk dat toch al snel wat minder...