Charlie Sky, dat klinkt idd ook stoer, en apart. Daar ga ik nog eens over nadenken en in de groep gooien thuis. Joy vind ik wel een leuke naam, maar ik heb een oud collega die zo heet en ik vond haar vreselijk dus bij het horen en zeggen van die naam denk ik altijd direct aan haar, dat wil ik niet Met Sky ben ik bang dat ze later vervelende opmerkingen krijgt over de lucht en dat soort dingen. Skye met een e erachter vind m'n vriend niks. Ik neig nog steeds het meest naar Charlie, was lang bang dat het als volwassene te kinderachtig zou zijn, maar mijn vriend vind dat helemaal niet.
Ik vind Charlie echt niks, sorry. Mijn zoon heet Skye en alleen maar leuje opmerkingen erover gehad. Ik blijf het een stoere naam vinden. Ik weet dat het een unisex naam is maar zou hem zelf voor een meisje niet kiezen. Jill is wel leuk.
Charlie vind ik wel een stoere naam voor een meisje. Als ik de naam Sky hoor, moet ik toch vooral aan een jongen denken. Succes met het nemen van een beslissing!
hmm tis allebei niet mijn smaak, al ben ik wel van aparte namen. Maar sky is lucht...dat zou ik sowieso nooit doen, dus als ik moet kiezen: charlie.
Charlie vind ik geen leuke naam! Sky vind ik leuker voor een jongen, maar als ik moet kiezen, kies ik toch voor Sky, juist omdat je ook schrijft dat dat je niet iets voor de hand liggend wil!
Onze jongste dochter heet Charlie. Altijd leuke reacties op! Sky vind ik ook leuk, maar niet zo stoer. Ik ken ook een volwassen vrouw die Charlie heeft en dat past prima hoor!
ik heb zon gevoel dat het gewoon charlie gaat worden wat natuurlijk super leuk is !! stoere naam, moet dan altijd aan charlie denken van gtst.. toen ze nog gespeeld werd door aukje van ginniken! hihi.. succes meid! je gaat vast de goede keuze maken
Vind ze geen van beiden leuk. Zelfde stijl maar leuker vind ik: Ruby Paige Reagan Merlyn Blair Oceane Laurel
Dames, wederom bedankt voor jullie reacties. Bij Charlie denk ik idd ook aan gtst! Ik denk dat we bij deze 2 namen blijven, alle andere namen die we zien en dus ook jullie andere suggesties, lijken telkens direct weg te vallen tov Charlie en Sky. Deze 2 zitten zo in ons hoofd! Ik ga nog steeds voor Charlie, maar merk ook dat ik geen keus durf te maken. Bang dat ik spijt krijg, dus ik wacht zo lang mogelijk.
ik vind Charlie Sky ook een hele leuke oplossing! Maare Joy is niet alleen die nare collega hoor, ik heb een super lieve dochter die zo heet hihi. Succes met je keuze maken.