Ik denk meteen aan een jongen als ik Charlie hoor.... Typ eens Charlie in op google afbeeldingen. Allemaal mannen. Wist niet eens dat het een meisjesnaam was *schaam*. Maar liever Charlie dan Sky, hou echt niet van zo'n soort namen. Charlie Sky is ook wel leuk!
Mijn vriend wil dan Sky, zonder 'e' erachter. Ik vind het wat vrouwelijker staan met e, hij vind dat een overbodige letter, en vind Sky stoerder. Voor de uitspraak maakt het idd ook niet uit. Taylor vind ik niets aan. Ik vind Mila ook leuk, maar dat vind vriendlief weer niet zo leuk. Ik las trouwens dat iemand Sky een ordinaire naam vind, maar die associatie heb ik er nou helemaal niet bij?! Ik stel me er, net als bij Charlie, een stoer maar ook lief meisje bij voor met flinke praatjes
Charlie Sky vind ik persoonlijk een beetje aanstellerig...kijk mij hoe origineel ik ben, kan er zo mee een podium op.. Maar dat is mijn mening he..
Vind het allebei geen leuke namen voor een meisje. Charlie vind ik meer voor een jongen en doet me denken aan die gast van 2 and a half man en Sky vind ik niet echt een naam. Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik zeggen Charlie.
Wil je een foto zien van mijn Charlie? Of verpest dat misschien jouw associatie? Is nog maar 10 maanden, maar zeker stoer en lief met veel praatjes
Ik zou kiezen voor Skye, maar dus wel met de 'e' erachter. Anders staat er zo overduidelijk 'lucht' dat ik het geen leuke naam meer vind. Charlie vind ik....mwah....nee, voor een meisje. Tenzij je een Engelse of exotische achternaam hebt. Maar Maar Charlie Jansen o.i.d, nee geen gehoor.
Mijn jongste dochter heet Sky!....en ik krijg veel leuke reacties. Haar tweede naam is Sama en dit betekent lucht in het arabisch ( man komt uit een arabisch land, vandaar) Charlie valt hier dus af
Zeker Charlie, mijn dochter heet zo, maar dan anders geschreven. En ja ... Ze is stoer, lief en heeft heeeeeeeeeel veel praatjes!! Een echte 'Charlee' Sky is ook leuk, maar lang niet zo leuk!
Zelf vind ik Sky geen naam...sorry voor de mensen die hun kinderen deze naam hebben gegeven Charlie als meisjes naam ken ik niet maar moet zeggen dat ik wel ontzettend leuk vind! Dus mijn mening: Charlie =p