Ik ken Sky als typische kattennaam, vaak zie je duo's als Sky en Cloud net als dat je Kira en Indy vaak als hondennamen ziet. Dus ik ga voor Charlie! Ik vond Charlie in GTST ook altijd een leuke stoere meid! Maar ik zag Skylar voorbij komen, vind ik ook leuk! Succes met beslissen!
ik vind charlie erg leuk. stond ook bij ons op het lijstje voor onze dochter maar is het uiteindelijk niet geworden omdat we liever geen unisex naam wilde. Sky vind ik persoonlijk geen naam.
Sky vind ik wel heel bijzonder, Skylar trouwens ook. Charlie doet mij denken aan dan tekenfilmpje; Charlie en Lola...
Ik vond Sky altijd zo een mooie naam,ik vind het veel mooier dan Charlie. Helaas hebben wij japanse sportauto Skyline en dan zou het raar zijn als wij onze kindje Sky noemen
Wat leuk dat er nog steeds gereageerd wordt op mijn topic. Waar ik een hele tijd dacht dat we echt voor Charlie zouden gaan, denk ik nu dat het Sky gaat worden. Ik heb die naam heel vaak gezegd in m'n hoofd de afgelopen tijd, en ik ben hem nog veel leuker gaan vinden. Ik vind hem zelfs stoerder dan Charlie. Vind Charlie ook nog steeds heel leuk hoor, dus een definitieve keus is er nog niet. Vriend gaat voor Sky heb ik het idee. Bedankt voor jullie reacties!