Leuk de namen op de SVB lijst. Ik vond deze namen toch wel opvallende jongensnamen: Woest (zware bevalling geweest denk ik hihi) Wigger(!) Wijs (en nu maar hopen....) Wiel Wens Vonk Vos Trip Truth Roof Raaf
Vraag me af hoe ze die roof uitspreken..in beide gevallen is het belachelijk(naar mijn mening) Dak of roof(roven) hehehehe
Straks als ze zich moeten voorstellen: ik ben Wijs....ik ben Woest....tja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen. Is er ook een dak geboren dan hihi?
Zarathustra, bij de meisjes, dat vond ik wel een erg in het oog springende naam. Ik neem aan (hoop) dat ze haar Zara gaan noemen.
Is een vrij bekende Persische profeet toch? Die heeft een bepaalde godsdienst bedacht. Vind dat dus niet eens zo'n rare naam.
Ook niet voor een meisje? Ik weet best wie Zarathustra was, zijn ook nog een werk van Nietszche en een nogal bekend muziekstuk naar genoemd.
Wiel is hier wel een veelvoorkomende naam. (voor mannen van mijn vaders leeftijd, dat dan weer wel... )
Hier komt Wiel ook wel voor ja. En Woest wist ik van een ander foru waar zijn moeder meeschrijft, voor zover ik in kan schatten past die naam wel goed bij hun. Nu ga ik ook even spieken op de lijst, altijd leuk!
Zwier Zine-Edinne viel me ook wel erg op.. Zip/Zipp Zekisüleyman Zazu (leeuwenkoning!) Yamin Vega? Uk.. Twist.. Tip, toontje Thiësto Stoffel Six (zou het ook nummer 6 zijn?) Showendrick Scephwaon Samba Ruchemaar Rudgendrick Ruiter Rome Rolex Ricardoboy Religion Rashaad.... Rainy (zou die in de zomer geboren zijn?) Rain staat er ook bij Ram/Ramadan Polo Poppe Prodigy Praise Prayer Precious Pi/Pie Pel Pauw Ola Nok Nor Navy/Naivy Mus Muslim/Moslim Mat Mars Mamood.. Spreek je dat uit als mammoet? Maan Luv Lucky Les Lei Koppe Kongpob Kommer Ken Kicky Ka Kabine Justice Jets Jedi Jappe/Jappie Jaring Iwaynitchiyo (in de categorie "hoe spreek je dit uit?" Infinite Ip-in Hoker Hoy Huik Huck Huba Hip Herder Heaven Hakki Ha Gong Gor Grey Gi Gil Freark Gean Freedom Fresco Fier Faik (fake?) En Engel Elmo (!) Egon Eintemaxemilium Edel Dutch Dov Draven Dodge Dong Dook Ding Dingenis Dik (op zich normaal, maar zet dan die c er nog bij..) Dimmer Diamantino Denim Delay Den De/Dee Deddo Day Dararaa Dammie Da Costa Cloud Coco Cent Chancellor Catch Brik Brim Broos Bruis Burger Born Bix Blaas Bliksem Boelie Bommy Bong Bokke Benck Bender Beren Batz Bass Bamboo Barre Atlas Arafat Alias Adolf, toch nog 1 keer gegeven. Aardeep Zo, dat was alleen jongens en alle namen maar 1 keer gegeven.. (Soms maar goed ook..) heb alle "hoe spreek je dat uit" namen maar weggelaten xD (5,5 pagina met Dj..)
@Within: Dus al die namen staan serieus op de lijst van SVB?? Ongelooflijk!!! Welke ambtenaren hebben dat goedgekeurd????
Jezus, wat een namen... Wat doe je je kind aan. Kan me voorstellen dat sommige namen gangbaar zijn in andere culturen, en dus gegeven worden door bijv. buitenlandse ouders, maar er staan ook veel van die zelfverzonnen namen met nederlandse klank in. Pfff...
Nee.....Ding..... Echt heel zielig!! Ik vraag me echt af of sommige ouders nou echt niet nadenken over dat hun baby straks geen baby mee is en de wijde wereld in moet met die naam!!??
Nou daar staan me toch eennpaar vreselijke namen tussen..wat erg!!!! Maar ook wel 2 of 3 normale.. alleen zijn ze buitenlands.. Zoals mamood.. wordt als maHmood (zo'n arbische h ) uitgesproken.. En rashaad is volgens mijbeenbheel gangbare hindoustaanse of pakistaanse naam.
Trip Veer Rock Ren Rijck Pit Moss Lucardi Lens Lok Koot Jep Islam Ho Huig Dragon Dia Diesel Broes Baptiste Blessing Anders Armen Alle Amen Taco Sim Pier Pol Nemo Rijn Nail Link Luwe Luit Man Jing Helder Brand Appie Adel Wester Vos Pluk Rasmus Rimmer (leuk als hij de leeftijd bereikt dat ie 18+ op gaat zoeken) Mak Buck Seven Tos Pip Rui Hunter Boubacar Peer Polle Raaf Berk Ocean Per Roef Kane Adem Skip Roman Eren Tuur Zo, nu heb ik de hele lijst gehad.. Had niks te doen xD dit zijn trouwens namen die mij opvallen, dus voel je niet beledigt als jouw naam er tussen zit. Wie doet de meisjes lijst?