Wij hebben een prachtige dochter, haar naam is L uana spreek uit als Loewana. Nu ben ik zwanger van een jongetje en zijn we volop namen aan het bedenken. Wat is het moeilijk! En mijn dochtersnaam is natuurlijk apart en hier past niet elke naam bij. Pffff. Iemand ideetjes?
De naam van je dochter wordt voor zover ik weet het meest gebruikt in het Engels, Italiaans en Portugees. Hier dus wat namen die daar ook bekend zijn. Heb je verder geen eisen? Zoals dat de naam niet met bepaalde letters mag beginnen of dat het een bepaald aantal lettergrepen of letters moet zijn? Ben je op zoek naar een bepaalde klank of moet een bepaalde letter uit de naam van je dochter weer terugkomen? Alban Alden Aldo Alexis Alvin Amando, Armando Anthony Arlen, Arlie Artur Aurelio Avery Benito Benjamin Bento Caleb Cameron Camilo Casimir Cecilio Celino Celio Cesare, Cezar Cirillo Cirino Colin Damian, Damiano Danilo Dante Darian Dario Daryl David Delano Diogo Dominic Dorian Elder Elia, Elio, Elias Elmer Elroy Elton Elvin, Elwin Elvis Emilio Enéas Enrico Evander Fabiano Fabio Felix, Felice Floyd Flynn Gabriel Gavino Gideon Glenn Guido Iago Isaiah Josiah Jules Julio Julius Leandro Lorenzo Luciano Matteo Mattia Mauro Naldo Nerio Nevil Nevio Nigel Nolan Oscar Rafael Ralph Raoul Remigio Renato Renzo Riley, Rylan Rocco Rodrigo Samuel Silas Silvano Silvester Silvio Solomon Tacito Tiago Timothy Tiziano Tonio Tyler Valerio Vanni Vasco Xavier
Het moet samen mooi klinken en het liefst een beetje kort. Onze smaak is erg breed,dus er is veel mogelijk . Ik heb nu de volgende kanshebbers; Luca,Lennox, Milan, Nolan, Nero, Hero, Kai, Sennna, Vito & Sydney. De laatste vindt mijn man erg mooi! Al jaren....
Hier nog wat ideetjes. De namen worden allemaal in het Engels, Spaans en/of Italiaans gebruikt net als Lu. ana, ze hebben allemaal net als Lu. ana 5 letters en ze hebben allemaal minstens 1 letter hetzelfde als Lu. ana (dus een l,u,a en/of n in de naam). Aaron Aidan / Aiden Aydan / Ayden Alden, Alban Alfeo Allan / Allen / Allyn Alpha Alvin / Elvin / Elwin / Elwyn Amyas / Amias Arden Arlen, Arlie Aston, Astor Avery, Amery (EE-muh-rie) * Baldo Barry, Berny Benji / Benjy, Benny Bento Billy Blaze, Blake Brady Breno Brent / Brant Brian, Briar Bruce Bruno Byron * Caden / Kaden Caleb / Kaleb Casey / Kasey Cecil Celio Celso / Kelso César / Cézar / Cezar Chase Clark Cliff, Clive, Clyde Clint Colby / Kolby Colin Conor Cosma Cyrus * Daley Damon Danny / Denny, Donny Dante Darby, Darcy Daren / Darin Dario Daryl Davey / Davie David Devin / Davin / Devan / Deven / Devon / Devyn Davis Denis, Dinis / Diniz Dimas Dixon Duane / Dwain Dylan * Edgar Elder, Eldon Elias Eliot Ellis Elmer Elroy Elton / Alton Enéas Ennio Ethan * Fabio / Fábio Faron Felix / Félix Floyd Flynn * Galen, Gayle Gallo Gavin Glenn Guido * Hayden / Hadyn / Daydn Henry Hiram / Hyram * Inigo Irvin / Irwin Isaac / Issac Isaia / Isiah Italo * Jaden / Jadyn James, Jamie / Jamey Jared / Jarod Jaron Jason, Jayce Jaxon Jonah Jonny, Jonty, Justy Jules / Jools Josué Julio * Kegan Kenny Kevin / Kevyn Kyler * Lacey Lamar Lance Larry Lauro Layne Leigh, Leith Lelio Lenny / Lanny, Lonny Lenox Leroy / Leroi Lewin, Lewis Lindy Livio Lloyd Logan Loren / Lorin Loris Louie Lovel Lucas Lucio / Lúcio Luigi Lyall * Mario / Mário Marty, Matty Mason Micah Miles / Myles, Niles Monty / Monte Myron * Naldo Nerio Nevil Nevio Nigel Nolan * Odell Ollie Orson Oscar / Óscar * Paolo, Paulo * Quinn * Ralph, Rolph Raoul Raven Renzo Robin Rollo Ronny Rowan Royle Rúben, Rubem Rufus Rylan, Riley / Ryley * Sammy Santo Savio Selby Shane, Shaun / Shawn Silas Simon Sonny * Talon Tiago Tobin Tomás Tonio Trent Tyler / Tylar / Tylor Tyson, Tyron * Vance Vanni Vasco Vince, Vinny * Wayne Wolfe Wyatt * Yancy
hihi dat is waar, maar ik vind het erg leuk en als jullie dat allebei een mooie naam vinden. waarom niet. Hier ook driftig aan het zoeken voor jongensnamen. Meidennamen wisten we genoeg maar jongens? De leukste hadden we al in gebruik. Maar uit eindelijk hebben we 2 namen gevonden die we allebei erg leuk vinden en waarvan we allebei zeiden ja waarom niet. Dit is goed zo. Heel veel succes met kiezen, het is gewoon zo lastig, want je wilt je kind de mooiste naam geven die er is