wat vinden jullie van de meisjesnaam Stevie? Wij houden van stoere meisjesnamen zoals: Bobbie, Billie etc. Stevie staat op nr 1 alleen ga je dan niet krijgen dat mensen/kinderen gaan denken dat het een jongetje is...?
Het is niet mijn smaak, maar voor mij is het wel echt een meisjesnaam, ik ken alleen meisjes die zo heten.
Ik vind hm niet mooi. Ik denk meteen aan oudere Amerikaanse mannen. Harde naam. Maar ik vind Billie en charlie ook niets. Zou dan eerder gaan voor Logan, eden, Renee. De wat zachtere jongensnamen.
Heel erg leuk!! En is voor mij ook overduidelijk een meisjesnaam. Wat vind je trouwens van Georgie? Vind ik ook zo ontzettend leuk
Ik lees stie-vie en dat associeer ik met een jongetje. Bobbie, Charlie vind ik leukere namen voor een stoere meid.
Ehh ja echt wel. Waarom is het ineens hip om je meid een jongensnaam te geven? Ik snap niets van die hype.
@hummeltje5 omdat dat vaak een stoere associatie geeft Ik ken een Stevie op zn Nederlands... steevie. Dat vind ik wel leuk. Stievie niet... Bobbie vind ik zelf het leukst!
Eens en niet eens tegelijk. Ik ken ook genoeg namen die stoer zijn maar wel tevens 100% een meidennaam.
Hansje is ook een meisjesnaam en niet speciaal hip maar eerder ouderwets. T zijn mijn namen niet. Maar ik vind steve een jongensnaam maar stevie (ste-fie) echt wel een meisjesnaam. Als dit bij jullie past lekker doen toch? Uiteindelijk jullie dochter, jullie keus.