Georgie doet me denken aan goergie shore en vind Billie en Bobbie ook erg leuk maar met Billie bang dat het later snel wordt dikbil oid en Bobbie associeert de naam met Bobbi Eden. Maar dan allen voor jullie mening! We zijn niet perse op zoek naar een unisex naam want bijvoorbeeld Renee, Robin etc vinden we niet leuk. Maar Stevie (Stievie) wel haha Mocht het wel deze naam worden dan zullen mensen er snel genoeg aan wennen Of niet Vinden het zó lastig voor meiden!
Ik vind het wel echt een meisjesnaam. Aan de kleren kan je bij een newborn toch wel zien of het jongen of meisje is, al zijn er nog steeds niet zo snuggere mensen die er naast zitten die houd je toch.
Stevie vind ik geen meisjesnaam, zelfs geen jongensnaam voor een meisje. En ik vind heel veel jongens namen voor meisjes wel leuk! Billie zou ik niet doen. Dat wordt afgekort naar Bil en zo wil je niet heten in NL. Charlie, Bobbi, Nikki, Jamie.. heel erg leuk!!!
Stevie staat hier heeeeel hoog op ons lijstje voor als onze baby een meisje is. Ik vind het een geweldige naam, stoer! Bij mijn oudste hebben we heel lang Quinn gehad, uiteindelijk niet geworden omdat ik bang was dat ze voor een jongen aangezien werd. En hoe vaak nu wel gedacht is dat ze een jongen was.. terwijl ze echt een (welliswaar wat onbekende) meisjesnaam heeft.
Ik vind stevie ook wel echt een meisjesnaam. Anders zou het voor mij Steve zijn. Er is een stoer karakter in “McLeod’s daughters” met die naam. Kate, Claire, Rénee, Robin, Tess, Babs,Vicky, ...