Voor een jongen hebben wij al een naam bedacht, maar voor een meisje vind ik het moeilijk. Wel leuke opties (meer nog dan voor een jongen), maar kiezen is lastig. De namen die ik op dit moment leuk vind zijn: - Elin - Fenna Wat vinden jullie leuker? En waarom? Als iemand de namen van mijn andere kinderen wil weten, stuur dan maar een pb'tje, ik zet ze liever niet hier in het topic ivm eventuele herkenbaarheid.
Elin! Ik vind dat een heel mooie naam, stoer en lief tegelijk, kort maar krachtig en bijzonder. Fenna vind ik niet zo leuk, wat kattig en hard.
Ik hou niet zo van namen die eindigen op een -a, weet niet zo goed waarom. Fenne is leuker! Maar ik heb op Elin gestemd. Maar vind het wel echt een modenaam. Hoor het tegenwoordig echt superveel om me heen. (maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jullie is). Om die reden zou ik er zelf niet voor kiezen, maar het klinkt wel lief!
Bedankt voor de reacties! De meesten stemmen voor Elin, wat ik ook al een beetje verwacht had. En dat het nu een modenaam is, vind ik inderdaad wel jammer. Maar het is één van de weinige namen waar wij het onderling over eens zijn. Onze zoon heeft ook een top 10 naam, wat ik ook soms jammer vind, maar ik vind het nog steeds een supernaam!
en daar gaat het toch om?? dat jullie beiden de naam super vinden? ik kies ook voor Elin! hele mooie naam!!!
Ik vind Fenna echt een heel mooie naam! Staat al lang op mijn lijstje. Elin daarentegen vind ik wat gewoontjes, maar niet lelijk..