hallo, wij zouden het heel erg leuk vinden om ons kindje ook een tweede naam te geven. mijn vriend heeft al kindjes en dit zijn de 'tweede namen' die hij gebruikt. dawn, star, sky en storm. aan jullie nu natuurlijk de vraag wie er nog meer van die namen weten? hoor het graag!
bedoel je dat zijn kindjes die als 2e naam hebben, of dat je zulk soort namen zoekt, hmm ff denken... river??
jep die namen bedoelen we inderdaad. river is inderdaad een voorbeeld, past alleen niet zo mooi bij de voornaam hihi.
Wat is de voornaam dan ? Najeli geworden? Crystal Star Ophelia Jade Brooke/ Brooklynn Willow Melody Eden Rose Trinity
Sommige namen gaan mij te ver, maar of dat voor jou ook zo is weet ik natuurlijk niet. Dus hier mijn lijst: Meisje Amber Anemoon Apple Autumn Bliss Blossom Breeze Camilla / Camille / Kamille Cat Ceder Cinnamon Clover Crystal Dahlia Daisy Delilah Dille Faith Fay / Faye / Fae Feather Flora Flores Flow Flower Free Harmony Heart Honey Hope India Indy / Indie Iris Isis Ivory Jade Jasmijn Jewel Joy June Juniper Karma Lavendel Lavender Lelie Lente / Lenthe Liberty Light Lila / Lyla Lilly Linde Love Luna Maan Madison Magnolia Margriet Marjolein Marley May Maya Mayari Meadow Mees Melody Merel Mint Mirre Mist Moon Muis Mus Noa Nova Ocean Onyx Opal Paige Paisley Penelope Phoebe Phoenix Pink Piper Poppy Prue Rain Rainbow Rée Regen Rhodé Robijn Rodanthe Roos Rose Rozemarijn Ruby Satin Season Sierra Silver Spring Sterre Summer Sun Topaz Tulip Tulp Veer Viola Violet Vita Vlinder Willow Winter Zen Zomer Jongen Alpha Angel Avery Azura Basil Bear Beer Bell Ceder Condor Coyote Dag Dusk Earth Echo Fall Flow Forrest Fox Free Hero Justice Mist Mus Nero Odin Oreon Orian Raaf Rain Raven Regen Sea Seven Shadow Silver Sirius Steen Stone Thor Trinity Tyler Vos Winter Wolf Zen Ziggy Zilver Hopelijk zit er wat voor je tussen!
Leuk, moeten ze Engels zijn? Ik dacht ook aan Ocean, en verder aan Dew (dauw) en Ondine (golfje(s))... En net vond ik deze leuke site met een hoop ideeen: Unusual Nature Names Ik heb een achterneefje dat Bries heet En Italiaanse namen: Sole (zon) Mare (zee) Stella (ster) Neve (sneeuw) Luna (maan) Nuvola (wolk) (spreek uit als noevola) (volgens mij is dit geen naam, maar het klinkt wel mooi, vind ik ) Alba (dageraad, Dawn) Sera (avond) Giada (jade) Onda (golf) / Ondina (golfje) ... Leuke ideeen??? Succes!
er zitten zeker een paar leuke tussen, dankjewel!! je had er Hope geschreven, maar dit gaat de voornaam worden (eerste naam) zelf houd ik van Fay, die stond ook in je lijstje. maar goed, dan zal het de combinatie Hope-Fay worden..
Dew is inderdaad een heel leuke naam, maar past niet zo leuk bij de voornaam. we zouden ook graag een betekenis van de tweede naam willen die positief is (vind dauw eerder negatief klinken haha) dankjewel voor je site!