Meisjesnaam vinden we erg lastig maar we hebben een paar dingen die we leuk vinden. Onze dochter heet Hailey. Hailey en Ivy Hailey en Jenna Hailey en Romee Hailey en Jolie Hailey en Megan Hailey en Lilly Of andere opties ook welkom?
Ik vind Ivy en vooral Lilly leuke namen maar een beetje jut en jul klinken in combinatie met jullie oudste. Ik zou voor Megan gaan, klinkt mooi
Megan en Jenna vind ik er leuk bij. Misschien zijn dit nog opties: -Mayra -Shannon -Joline/Jolien -Ashley/Leslie -Jaydee/Jadey -Jilly/Jessie -Audrey/Aubree -Leah -Vieve -Abbi -Amber -Candice -Daisy -Fay -Irisa
Jenna. Of anders Megan Ik zou niet weer iets op -ie doen (zoals Lilly, Jolie, Ivy) en Romee vind ik een verschrikkelijke naam
Ik vind Ivy een super mooie naam, maar ook niet bij Hailey. de -y wordt inderdaad een beetje jut en jullig, omdat de -ey bij Hailey erg aanwezig is in de uitspraak. Ik zou gaan voor Romee en anders Megan.
Bedankt allemaal! Echt super als mensen meedenken. De naam Ivy staat voor mij echt ruim boven aan, maar wat hier ook al gezegd wordt het lijkt te veel. We zoeken nu dus iets anders maar voor ons gevoel allemaal net niet. Romee vind ik ook gaaf maar echt heel iets anders als Hailey en Megan (uitgesproken met lange ee) twijfelen we aan de soepelheid van uitspraak pff zo lastig!
Ik vind de namen Lily en Jolie het leukst, maar niet in combinatie met Hailey. Dan zou ik eerder voor Megan gaan.