Hoi, We hebben hulp nodig, zien door de bomen het bos niet meer. Welke namen vinden jullie het leukst? En we willen echt geen 'kampernaam', maar weten niet zo goed welke namen daarmee worden geassocieerd. Wat vinden jullie?
Ik heb op Amy gestemd. Dat is én geen kampernaam (je lijstje valt best mee hoor ) én hij komt niet voor in de top 10. Julia, Emma en Anna volgens mij wel.
Ik vind Julia de mooiste naam uit je rijtje. Maar vind het ook erg leuk om Irene erin te zien, die naam hoor je nog maar zelden en ik vind hem leuk!
Ik stem op Irene! Die naam had ik hoog op mijn lijstje, alleen mijn man kon de associatie met Irene Moors niet loslaten. (Vind ik persoonlijk onzin, als je kindje eenmaal zo heet maakt het echt niks meer uit.) Een chique, lieve, tijdloze naam.
O, en ik vind je namen niet kamper. Alleen Wendy, Daniëlle, Linda en Amy zouden eventueel voor die categorie in aanmerking komen, maar het zijn net zo goed normale namen.
Ik heb op Anna gestemd, maar verder sluit ik me aan bij Linnaea. Leuk dat je ook wat namen in je rijtje hebt staan die niet vaak meer aan baby's worden gegeven, zoals Irene, Judith, Wendy. Ik ken meer meiden van mijn eigen leeftijd of ouder die zo heten. Ik vind het daarom wel verfrissend als mensen hun dochter nu zo noemen. Succes met jullie keuze!