Wij krijgen een jongen en zijn nog niet helemaal uit aan de naam, nu komen we vooral op een naam terug en dat is Novan. Nu twijfelen we alleen of dit wel bij de achternaam staat Novan van ......... voornamelijk dat er dan twee keer Van staat. Wat denken jullie? Kan dit? Alvast bedankt
Ik zou het gewoon doen als het de naam is. Mijn dochter heet El.. El.. Niet de ideale combinatie maar zolang er niets raars staat maakt het voor ons niet uit. Ik ga echt niet de naam laten schieten voor zoiets.
Ik vind het ook niet zo mooi. Misschien Nolan? Dan heb je nog steeds de -an maar vind het al wel minder storend.
Als het voor jullie echt de naam is, dan zou ik het gewoon doen. Echt mooi is het niet nee. Misschien is Nolan or Noran nog een optie. Dan heb je het probleem niet...
Bedankt voor jullie eerlijke reacties! Nolan kan idd nog wel een goede optie zijn. Het is zo moeilijk een leuke jongensnaam te vinden!
Ik ken de naam niet, maar ik denk dat je hem uitspreekt met de klemtoon op de eerste lettergreep? Dan vind ik het een stuk minder storend dan wanneer de klemtoon op -van zou liggen. Nolan lijkt me inderdaad een mooi alternatief als je er teveel over twijfelt.
Gaan jullie de naam op zijn hollands uitspreken als novan of meer op zijn engels als noven? Op zijn hollands vind ik het niet passen bij de achternaam en anders kan het prima