Hey hallo!! Ik denk dat we voor de meiden naam Charlee kiezen. Nu nog een vraagje aan jullie: Vinden jullie dit meer een jongens als een meiden naam. Liefs
ik vind hoe jullie het schrijven het meer een jongensnaam.. ik zou dan gaan voor charlie dat vind ik echt een meiden naam en veel leuker! het klinkt wel hetzelfde maar lijkt toch heel anders
Voor mij is het een niet leuke unisex naam. Maar ik denk eerder aan een jongen dan aan een meisje als ik het hoor.
Ik vind het een héle leuke meidennaam, lekker stoer! Voor een jongen vind ik het maar niks. En ik dacht ook dat CharlEE voor een meisje was en CharlIE voor een jongen...
Bij mij geen twijfel mogelijk: een meisjesnaam (en zo zal de hele Engelssprekende wereld er over denken vermoed ik)
vind m als jongens naam niet leuk, voor een meisje wel. maar dan wel charlie geschreven, net wat leuker.
Charlee voor een meisje Charlie unisex en Charly voor een jongen... vind het ook een leuke naam...maar zou 'm liever als afkorting zien dan echte naam zeg maar.
Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat we voor de schrijfwijze Charlee gaan!!! Lichte twijfel om toch de schrijfwijze Charlie te doen. Maar we hebben nog 13 weekjes bedenktijd!! liefs