Iemand die kan helpen? We weten niet wat het wordt. Onze dochter heet ivy. We houden van korte engels klinkende namen. Nu hebben we al een meisjes naam gekozen (voordat ik zwanger was al haha man moest alleen nog akkoord gaan) Dat wordt liv. We vinden het leuk dat veel dezelfde letters tetug komen in deze naam. Jongens naam? Tsja... Jax Kane Kyan (vind ik leuk man niet.. helaas) Zane Maar nergens waarvan we denken JAAA... Heeft iemand een tip? Dus erg aparte, stoere en korte naam??? Thanks
Bedankt voor de input. Maar de laatste namen zijn allemaal van die hollands klinkende en dat vndn wij helaas echt niets... Kick vinden we weer echt vreemd haha... maar bedankt voor t meedenken...
Sid Jace Dean Jay Ethan Mitch Evan Dane Chaz Rory Ryder Brady Cody Grant Gage Corbin Troy Knox Bodhi Eli/Ilay Nolan Benja Ryan Wess Kyle Ian Sean Cole Chase Bryce Joel Trey Brock Gavin Joey Kent Neil Nigel
Jace vond ik heel leuk maar man niet... In dat lijstje net zat wel 1 leuke naam Bedankt daarvoor. Toch blijven zane en jax dan leuker... maar geen 10 haha
Hier bevooroordeeld wanneer het gaat om de naam Kane want zo heet onze zoon. Leuke naam dus Verder vind ik leuk; Riv Wess Syd Dean Duuk Mason (wel iets langere naam) Jack
Jax vind ik er erg stoer bij! =) Ivy & Raf!! =) Axel, Bing, Ché, Cis, Faas, Jace, Joa, Joah, Joas, Kay, Keo, Lenn, Luke, Lux, Maze, Mex, Moos, Ole, Ot, Quinn, Rif, Sil, Vinz, Xam, Yuri