Hallo, Na lang zoeken zijn we er nu gelukkig bijna uit, We hebben nog 2 namen over; L.enn en M.ick Welke vinden jullie het leukste? En zijn er hier ook mensen die na de bevalling pas de keuze hebben gemaakt? Dus dat je hebt gekeken wat het beste bij je kindje past als je hem hebt gezien? Bedankt alvast!
Ik vind Mick een mooiere naam dan Lenn. Lenn vind ik persoonlijk iets te ouderwets. Mick vind ik wel heel leuk Helaas nog geen ervaring daar in, ben nu zwanger van ons eerste kindje en we zijn al uit de naam en ben pas op de helft
Ja, dat hebben wij bij beiden gedaan en naar volle tevredenheid, want door het kindje te zien, waren we het meteen eens over welke naam beter past. Bij deze zullen we dat ook weer doen! Ik heb Mick gestemd trouwens, vind ik vlotter en wat pittiger. Lenn voelt wat sloom en soft voor mij. Lennon vind ik dan wel weer stoer! Succes met jullie keuze!
Ik vind ze allebei niet super, maar Mick vind ik zo Amerikaans klinken dat ik dan voor Lenn zou gaan.
Mick hoor je meer dan Lenn (waar ik woon in ieder geval). Zou dus voor Lenn gaan.. Vind Lenn sowieso wat "frisser" klinken.. Mick een beetje gedateerd. Edit: Ik was al lang blij dat ik één naam had die ik echt helemaal te gek vond Dus geen ervaring met het wachten met kiezen van definitieve naam totdat de kleine er is. Maar ik denk dat als jullie echt niet kunnen kiezen op dit moment het een prima idee is om te wachten en dan als de kleine er is op gevoel de naam te kiezen die het meest bij hem past
Mick hoor ik waar ik zelf woon ook vaker, lenn bijna niet alleen heet toevallig de zoon van me collega dan wel weer zo haha.. Vind het zo lastig, gelukkig hebben we nog even en anders moeten we evt na de bevalling maar kiezen 😉
Ja wij wel. We twijfelden tussen Julius en Nero, maar toen meneer geboren werd wisten we: dit is een Nero. Ik vind Mick het leukst trouwens, echt een toffe naam!