ik vond Manon ook erg leuk en behalve kanon en balkon vind ik weinig voor de hand liggende rijmen te verzinnen
Tampon, kanon, ballon? Maar ja, zo kun je inderdaad op werkelijk elke naam wel wat rijmen, ik vind dat je van Manon juist helemaal niet veel raars kunt maken.
Ik hoor echt leuke dingen. Daniek, Lian, Tessel... Alleen vriend keurt deze af. Hij kwam dus ook aan met Manon tampon. Maar om daar nou een naam op te laten schieten? Ik blijf hem heel leuk vinden. We denken nu ook aan Josien. Hoe vinden jullie die? Wat is leuker? Josien of Manon?
Ik vind Manon heel erg leuk en combi's worden toch wel gemaakt om te plagen... ook al slaan ze nergens op
Alletwee leuk! Maareh... Manon tampon rijmt niet eens echt hoor. En Josien vind ik een hartstikke leuke naam, maar daar kan je volgens mij net zo makkelijk of nog makkelijker mee pesten (josien, laat je tieten zien; josien rare trien, etc. Het slaat allemaal nergens op, maar dat doet manon tampon ook niet). Als kinderen echt willen pesten doen ze het toch wel, ik zou het alleen laten als je het ze ongeveer in de mond legt, maar niet voor dit soort vergezochte 'rijmpjes'. Dus, kies wat je het mooist vindt! Josien en Manon zijn alletwee hartstikke leuk!
Ik ben altijd heel blij geweest met mijn eigen naam: Vera. Niets raars op te verzinnen. Twee lettergrepen en maar 4 letters. Succes
Marleen Marijn Lisa Lise Anne Sanne Lotte Linda Linde Nina Jorien Anke Myrthe Lieke Sandra Jolien Isa Noortje Nora Laura
Ik gooi het hier weer in de "groep". Laat jullie nog weten hoe vriendlief er over denkt. Fien en Fenna kunnen ECHT niet bij de achternaam.