Hoi, Welke van deze 10 jongensnamen vinden jullie de leukste/mooiste? Het zou fijn zijn als jullie er een top 10 van kunnen maken. Dan kunnen wij gaan turven Alvast bedankt.
Ik vind Jens absoluut de leukste! Tijme zou ik als Tijmen doen, dan vind ik die ook erg leuk (maar zoals jij hem schrijft vind ik 'm verwarrend) en Thije vind ik ook wel leuk.
1. Jur (of jurre of jurgen) 2. Sil 3. Tijme (beter: Thijmen) 4. Thije 5. Pim 6. Wouter 7. Gijs 8. Teun 9. Ferre (niet zo'n leuk persoon met een naam die erop lijkt ) 10. Jens : Doet me teveel aan Jensen denken gelijk.
Heb gestemd voor Jur. Maar wat ik eigenlijk nog leuker vind is Jurre. Die naam hoorde ik laatst en bleef meteen hangen [edit] zie net het berichtje boven die van mij staan. Ook over Jurre, grappig hoor. Succes met kiezen!
Gijs vind ik 't leukst! Ook leuk: Jens en Thije. Jur vind ik niet leuk, maar Jurre is wel erg leuk! (Stond hier ook op 't lijstje ). Succes met kiezen!
Hoi, Wow wat veel reacties al. Harstikke fijn! Wel leuk dat er meerdere Jurre aankaarten. Die naam hadden we namelijk eerst ook op ons lijstje. We vinden het nog steeds erg leuk....maar we 'kennen' 3 jongetjes die zo heten en dat zijn alledrie nou niet bepaald de 'makkelijkste' kindjes. Nou weet ik eigenlijk wel dat dat gewoon toeval moet zijn...maar toch denk ik daar steeds aan. Misschien een stomme vraag en wil daar ook niemand mee beledigen, maar kent er hier iemand anders ook nog kindjes die Jurre heten? Wat zijn dat voor een type kindjes? Groetjes
Ik vind Sil het leukst, kort en krachtig en modern vind ik. Gijs vind ik ook wel geinig, zou er zelf niet voor kiezen i.v.m. engelse achternaam, maar vind het wel een stoere naam.
Geweldige namen! Veel overeenkomsten met ons lijstje van destijds: Teun Pim Wim Gijs Guus Rens Thij Sjors Jorit Tijmen Uit eindelijk is het Guus Nicolaas Wouter geworden (2e en 3e naam naar opa's vernoemd) Behalve "Guus kom naar huus" konden we niets raars erop bedenken , en internationaal zal het niet raar klinken als Gus. (ik heet zelf Pien, koosnaamje is pienus, klinkt toch raar als je dat in amerika door een supermarkt heen roept bedankt schat) Ik ken 1 Jurre en tsja whats in a name, maar dat is inderdaad ook niet zo'n leuke jongen. Een vriend van ons heet Sil, maar officieel heet hij Sylvester dus denk ik daar meteen aan bij Sil. Maar het is inderdaad zóóóó lastig. Uit jullie lijstje vind ik Jens heel mooi, alhoewel Teun en Wout ook heel stoer zijn. En Pim en Gijs ..... naja, ben blij dat wij nu niet voor deze moeilijke opgave staan. Heel veel succes!
Ik vindt dat er veel leuk namen tussen zitten. Gijs vind ik zelf erg leuk en van Jur zou ik inderdaad Jurre maken. Verder vind ik ook Jens, Ferre en Tijme(n) erg leuk. Hm, nou volgens mij heb je niet echt veel aan mijn reactie. Ik kan nog wel zeggen dat ik Teun niet leuk vind (te "boers") en Pim ook niet (ken n niet zo leuk Pim, dus vandaar )