Kyan en Jackie (top favo ML) JAAA!! Ik hou van deze naam! Mijn ML niet, haha Kyan en Nova/Novi Leuk! Al is Nova steeds populairder geloof ik? Kyan en Kristy/Kristi Ik las Fristi.... daarom valt hij voor mij af. Ik vind de klank wel mooi. Kyan en Jolie/Julie Voor mij zou deze afvallen omdat ik nooit weet of het JOLIE of DJOLIE is of DJULIE of JULIE.
Julie! Prachtige naam. Bij Jackie denk ik aan een hond. Hond van mijn vorige baas heet Jacky (Jack Rusell). Kristy vind ik ook een leuke naam, maar niet in combinatie met Kyan. De dubbele K ben ik zelf geen voorstander van.
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb idd hetzelfde met Kristy (K en K). Na Jackie is het de meest favo van ML.
Op te lossen door het te schrijven als Christy/Christie . Kyan is een Ierse naam. Als je dat type namen mooi vindt, zou ik zoeken in Ierse en Schotse namen. De naam Christy/Christie is ook heel populair in Schotland, dus dan weet je in welke richting je voorkeur ligt
Persoonlijk zou ik uit jouw lijstje voor Julie gaan, omdat ik een heel leuk meisje ken die Julie heet en bij Jacky juist het tegenovergestelde een heel aso meisje die zo heet. Bij mij zijn het dus wel de associaties waarom ik deze keuze zou maken.