Zelf ken ik hem vooral bij vrouwen van nu 20+ en vind hem daarmee wat geweest. Vind er verder niets raars aan hoor, maar meer een 'mwah'.
jou dochter heet ook zo?? We wilde heel graag een korte naam en vinden de namen die je elke keer moet spellen vreselijk...zelfde als moeilijk uitspreekbare namen etc. We waren verliefd op deze naam toen we hem ergens hoorde... @ amarens: ' saai en zeurderig' ... Ik snap niet hoe je zeurderig bedoeld??
Wij vonden het al jaren een hele mooie, vrolijke, vlotte, maar ook stoere naam (al zullen de meningen daar uiteraard over verdeeld zijn), dus hebben niet getwijfeld om onze kleine meid zo te noemen. Past ook heel goed bij haar. Heel vrolijk, lief en stoer meisje. Als jullie verliefd zijn op die naam, gewoon doen! Je zult altijd mensen houden die het niks vinden, maar ben blij dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben.
Prima naam. Ik vind het een lieve naam en tijdloos. Ik vind het alleen wel een zeurderige naam als jullie bijv met een zwaar accent spreken
We vinden J.asmijn ook heel leuk maar ik heb ook al de naam van een 'kruid' dus wellicht is het een beetje gek dan... Een 'kruidenfamiloe' Ook vinden we R.enske heel leuk... Pff een jongensnaam waren we al uit maar die meisjesnaam blijft toch wel heel lastig hoor