F. leur ....met punt en al? houd het dan gewoon op Fleur... Ik snap dat gedoe met een punt ertussen gewoon echt niet :S
en waarom? Wat ik al zei...Jasmijn is een 'kruid' en ik ook... Wellicht is dat een beetje gek? De naam van mn man, ik en Jasmijn klinkt niet zo vlot achter elkaar(ik eindig op 'lein' en jasmijn dan op 'ijn' snap je?)...of ben ik gewoon een zeur?
Ik vind zowel Fleur als Floor leuke namen. Ik ben ook blij dat ik in dit onderdeel van het forum ook soms namen tegenkom waarvan ik direct snap hoe ik ze moet uitspreken....
Jasmijn is geen kruid maar een struik/plant/bloem. Fleur betekent bloem, zoveel verschil zie ik niet.
Jasmijn heeft bijna dezelfde eindklank als mijn eigen naam daarom is klinkt dat wat gek na mijn weten. Fleur vind ik nogsteeds leuk al slaatvde twijfel wel toe. Ik las op internet dat je ook eens moet rijmen op de naam... Nou uhm, daar word je niet vrolijk van... Floor vind ik dan weer niet leuk...
Ja precies... Ik vind zelf aparte namen niey zo mooi. Het is zwaar irritant als je steeds moet uitleggen hoe je de naam schrijft. Helaas heb ik met heel weinig (zeg maar gerust, bijna geeneen) meisjesnaam een echte klik.
Leuke naam hoor Fleur!! Vind t helemaal geen zeurderige naam, maar juist heel lief! Floor vind ik ook leuk. Jasmijn en Renske niet...
Ik ken 2 dames die Fleur heten. De een is 30+ en een onwijs leuk mens. De andere is 7 en een schat van een meisje! Ik vind het een hele leuke Nederlandse naam
Ow sorry hahha ...ik vroeg me al steeds af waarom mensen dat doen... # lekker suf weten we dat ook weer