@Annefien heb je nog een lijsjte op kunnen stellen adhv. de genoemde namen hier? Ik weet niet of onderstaande namen al genoemd zijn, maar ik dacht nog aan: Hiske Mirthe Mirle Jinthe Jenthe Menthe Minthe Ninthe Suze Eefke Eefje Wende Ilse Ilvy Ilva/ Ylva (ih) Yfke (ie) Roos
Wij zijn er in principe uit, alleen de tweede naam moet mijn vriend nog zijn definitieve akkoord op geven. Ik bleef terugkomen bij de namen die al eerder afgevallen waren en uiteindelijk is het een naam geworden die daar wat van weg heeft en eindigt op dezelfde klank maar wel veel minder vaak voorkomt en gegeven wordt. Die naam was me wel al een paar keer opgevallen, maar omdat een kindje van kennissen zo heet wilde ik dat niet. Maar we zien dat kindje hooguit 2 keer per jaar dus dat nu maar losgelaten. De naam is volgens mij door 2 mensen genoemd, maar ik had hem dus ook al eerder zelf in lijstjes op internet gespot alleen niet aan mijn vriend voorgesteld. Grappig trouwens dat je nu de naam Ylva noemt, die was nog niet genoemd en kwam ik laatst zelf ook ergens tegen. Vind het een hele mooie naam, maar vond het uiteindelijk niet zo bij ons passen.