Tja het staat al in de titel... We willen onze zoon Kasper gaan noemen. Wat vinden jullie van die naam? En ik vind het heel leuk om een tweede naam te geven wat vinden jullie bij Kasper passen? We houden niet van hele aparte of buitenlandse namen... ALvast bedankt!
Goede vriend van ons gaat als Casper het Spookje door het leven. Hij vindt het niet erg, maar houd er even rekening mee.
ik vind het een hele mooie naam, was ook mijn 1e keuse,maar mijn man wil dit niet omdat een goede vriend zo heet, en dan iedereen(misschien) denkt dat hij vernoemd is.
Zou idd niet gaan voor Casper maar dan voor Kasper. Of wat vind je van Kaspar? Tweede naam misschien Machiel? Vind Machiel erg leuk maar is afgekeurd door mijn vriend!
Geweldige naam! Zou de 2e naam ook een nederlandse naam doen. Ik denk dat alles er wel bij past, maar zou in ieder geval voor een 2-lettergrepen of langere, naam gaan.
Vind Casper met een C wel leuker, moet ik zeggen. En zoals ik al zei, onze vriend vind het niet erg... hij's inmiddels ook al 35... komt er zelf mee, als iemand anders het niet zegt. . Zijn broertje heet Jurriaan... misschien een leuk idee? Kasper Jurriaan?
Mijn man heet zo, maar dan idd met een C. Tweede naam is Hendrik, maar dat is vernoemd. Ik vind het een supernaam (Casper dan, Hendrik vind ik wat minder). Maar ja, ik ga m'n kindje niet naar z'n vader vernoemen (stomme schoonouders, kapen alle leuke namen voor onze neus weg ) Linda
Casper vind ik ook superleuk.. En inderdaad vroeger heb ik ook altijd aan het spookje gedacht, maar volgens mij weten de kids van tegenwoordig niet eens wie Casper het spookje is... Wel leuk dit topic, ben namelijk ook op zoek naar een 2e naam hierbij
Wat toevallig zeg, dat is ook de naam waar ik meteen aan dacht. Kasper Jeroen. Ik vind het met een 'K' leuker staan dan met een 'C'.
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Casper het spookje heb ik idd aan gedacht maar ja als kinderen willen pesten vinden ze altijd wel iets, is het niet over de naam dan wel over uiterlijk ofzo. Kaspar vind ik persoonlijk niet zo, en Machiel of Jeroen erachter ook niet echt... Pff lastig he namen uitzoeken Nou ja we zijn er dus nog niet uit, maar gelukkig hebben we nog even...
Ik vind Kasper ook leuker als Casper of Kaspar. Mischien wat ideetjes: Kasper Tijn Kasper Jurriaan Kasper Sverre Kasper Nicolas Kasper Joel (met puntjes op de e) Kasper Quinten Kasper Benjamin Kasper Philip Kasper Jens Zijn dit een beetje je type namen?
Wat grappig, ik zat idd ook te denken aan Joel als 2e naam... Andere optie wat namen betreft was voor ons Kian Joel, maar Casper is ook een supermooie naam. Wat vinden jullie? Kian of Casper?
Ik vind Casper met een C net wat leuker staan. Als 2e naam.. hmm... Heel moeilijk, ik durf het niet te zeggen Willen jullie per sé een 2e naam? Dat is helemaal waar. Best erg eigenlijk, heh
@Aura, nee helaas er zit niet echt wat van mijn smaak tussen... lastig he @Lyst, tja een tweede naam vind ik wel heel erg leuk, al is het niet de bedoeling dat het een dubbele naam wordt zoals Jan-Willem ofzo. Ik heb zelf geen tweede naam en vond het bij anderen altijd zo leuk, vandaar denk ik. Ja en kinderen kunnen echt keihard zijn. Als Kasper een populair jongetje wordt zal niemand hem pesten met Casper het spookje stom he.
Leuke naam! Tweede naam vind ik moeilijk. Ik vind zelf één naam voldoende. Voor een tweede naam zou ik persoonlijk vooral voor een naam met een mooie betekenis gaan. Iets wat ik mijn kindje echt wil meegeven.
Mijn man vindt Casper toch echt mooier dan Kasper, dus nou ja daar wen ik wel aan Voor de tweede naam denken we nu aan Casper-Thomas Casper- Sebastiaan Casper- Bastiaan Zoiets gaat het ws worden, wat vinden jullie ervan?
Ok, bedankt voor je reactie .Maar we willen Casper dus als roepnaam gebruiken, niet allebei de namen. Misschien had je dat ook wel begrepen en vind je het nog steeds te lang, dat kan ook natuurlijk! Liefs
Kasper is een leuke naam! Staat ook op ons steldatheteenjongenisdannoemenwehem-lijstje Casper Thomas vind ik persoonlijk wel mooier dan Casper Bastiaan, als je dat vaak zegt wordt dat 'Cas-Bas- een beetje vreemd...