Wij zijn op zoek naar een naam die past bij onze twee andere kinderen. ( Bram en Eva) We komen er maar niet uit. Veel is leuk maar nog niet dé naam.
Noud Gijs Teije Finn Twan Hidde Wout Stijn Jens Aron Sophie Julia Roos Sanne Meike Jule Nore Fleur Lieke Maud
Iris Mare Merle Jente Lune Veerle Linde Wende Vera Diede Mirre Laurie Maud Maite Fiore Diese Jonne Lara Claire Mette Eden Esmee Sabine Maron Anouk Femke Ize Lenne Ilse Koen Timo Hidde Sten Stef Steijn Vigo Jelle Tije Ties Loek Cas Tieme Bruno David Mats Max
Bram Eva & Julia! Bram Eva & Daan! Bram Eva & Roos Bram Eva & Julian Bram Eva & Lisa Bram Eva & Sam Bram Eva & Sara Bram Eva & Levi Bram Eva & Lotte
Leuke namen hebben jullie kinderen! Ik vind vrijwel alle Nederlandse namen bij deze combi, ik zou alleen geen -a naam kiezen. Zoek je stoer of lief? Lang of kort? Top 10 ? Vind Job of Tijn wel heel leuk. Of Maud.. Fleur, Janne ♡ Maar Isabel kan bv ook..
Tot nu toe hebben we voor een jongetje Thijs of Tim. Ik ben voor Thijs mijn man meer voor Tim. Maar we missen nog echt het gevoel erbij of zo. Voor n meisje dachten we ooit aan Charlotte of Emmily. Maar die vallen definitief af. Ik wil graag een naam ie gewoon te schrijven en uut te spreken is!
Thijs of Tim, leuk! Jammer dat het gevoel nog mist. Misschien: Koen Pim Stijn Finn En voor een meisje Lotte of Lot i.p.v. Charlotte? Ik denk een beetje kort door de bocht nu maar vind eigenlijk wel dat Lot of Lotte goed past bij Bram en Eva!
Suus Merel Renske Fieke Fien Vie Marit Jolien Ilse Jort Rens Jent Dennis Maarten Jim Ivo Mees Wessel Mark Jos Roel
Bram, Eva en Sil Bram, Eva en Daan Bram, Eva en Sanne Bram, Eva en Hanne Vind Bram en Eva lieve, zachte namen. Zou daar wel bij blijven denk ik
Je zit wel heel sterk in een bijbels/joods en korte namen hoekje. In dat zelfde kader: Sara Thirza Mirjam Job Sam (niet zo mooi naast bram) Nathan Ruben Simon
Wout of Anna moest ik meteen aan denken. Maar Tim of Thijs is ook mooi voor een jongen inderdaad! En Job of Daan ook of Siem. Voor een meisje vind ik Lotte of Emma ook leuk (nav Charlotte en Emily, wat ik dan weer helemaal niet vind passen bij Eva en Bram) en Sara/Saar of Julia inderdaad ook.
Bram Eva & Floor Bram Eva & Iris Bram Eva & Liese Bram Eva & Linn Bram Eva & Sven Bram Eva & Daan Bram Eva & Ties