We blijven maar twijfelen over de naam en wil jullie vragen om nog één keer te helpen. Ben nu 38 weken zwanger, dus de tijd begint te dringen! Hebben nu 2 combinatie's waaruit we willen kiezen: Sara Lucy of Emma Adriana Graag jullie mening! Lucy is overigens naar m'n moeder, Adriana naar m'n oma. Vind het ook zo moeilijk om daar tussen te kiezen! Groetjes Susan
Ik ga er vanuit dat je Sara op zn Nederlands zegt...en dat vind ik niet mooi...(lucy wel trouwens) Misschien persoonlijk omdat ik vaak Sara genoemt wordt en je mijn naam op zn Engels zegt... Emma Adriana vind ik een hele mooie combinatie!
Ik vind Emma een leukere naam dan Sara. Emma hoor ik niet echt heel vaak, Sara wel. Lucy vind ik trouwens wel een leuke 2e naam. Adriana vind ik als 2e naam ook niet onaardig hoor. Dus Emma Adriana klinkt goed. Je kan er altijd nog Emma Adriana Lucy van maken?
sara lucy..ik hou er niet zo van als de laatste letter van de 1e naam,weer met de 2e naam begint..emmA Adriana
Nu 39 weken zwanger en we zijn er nog steeds niet uit! We blijven met 2 mogelijkheden zitten, waar we maar niet uit kunnen kiezen! Emma Adriana valt af. We twijfelen nu tussen: Emma Maria Sarah Lucy Wat vinden jullie? Gaan jullie voor Emma of Sarah? Achternaam is Hart, misschien dat dat nog wat uitmaakt? Groetjes Susan
Ik vind beide namen erg leuk! Zowel Sara als Emma. Wij zouden voor een meisjesnaam zeker de naam Emma overwegen (andere dochter heet Sara), maar naam komt in de familie te vaak voor. Succes met jullie keuze!
Had het topic niet verder gelezen, had voor Emma Adriana gestemd... Maar Emma Maria vind ik nog leuker! Vind Emma echt zooooo'n lieve naam!