We vinden nu voor een meisje heel erg mooi Miley Joy maar zou je dat als twee namen zien of met een streep ertussen Miley-Joy ik denk zelf het eerste dan kan je afkorten naar M.J. wat zijn de meningen hierover?
Hoe wil je het uitspreken? Ik vind persoonlijk het afkorten van namen tot initialen vreselijk ... dus dat zou voor mij geen optie zijn, maar als je dat wel wilt dan kan MJ natuurlijk prima
en hoe zou je Miley Joy dan doen als twee aparte namen , iemand zei met een streepje ertussen maar staat zo raar vind ik...
Ik zou de eerste variant doen, dus Miley Joy. Dan kun je haar idd MJ noemen. Bij een naam met een streepje zou ik dat minder snel doen.
Miley is mijn favoriete meisjesnaam! En ook van Billy Ray Cyrus zn dochter gepikt idd! ik zou trouwens ook zonder streepje doen!
ja zie je ben ik toch niet gek zo vond ik het ook mooier.. Weet je dat de dochter van Billy ray eigenlijk Destiny Hope heet en dat dit haar bijnaam is (miley, van het naampje smiley afgepikt omdat ze altijd al zo'n lachebek was) vond ik een grappig verhaal..en mijn man ook.. Miley Joy it is komt ook niet al te vaak voor (ook weer een groot pluspunt. Mijn zoon heet Dean dus word het Dean en Miley, het enige nadeel is dat mijn man ook met een M begint en dus post krijgt als er geen tweede letters bij staan in elk geval (ze hebben wel andere tweede letters enzo) Wij heten Martin en Isabel dus M.I.ley onze voorletters erin, kan volgens mij niet duidelijker, de vorige keer waren we snel uit over een jongens naam en nu hebben we andersom
Jah zonder streepje is idd veel mooier! Met streepje moet ik aan zo'n truttige ouderwetse tweedelige namen denken. M J zijn overigens ook mijn initialen hihi