Wij vinden de naam "Didier" erg leuk...maar hoe spreek je deze naam (op z'n frans) nu uit? wij zeggen DJ..maar of het klopt dat weet ik niet.
hier gelukkig wel....omdat het een afgelijde is van mijn man's naam dus dat was helemaal goed natuurlijk hahaha. Didier = Begeerde of vurige verlangende de naam van mijn man is Geliefde dus dat vond hij helemaal leuk hahaha. Diedjee klink idd beter als DJ....leg net ff de klemtoon anders
geloof dat we er zo ook op gekomen zijn hahaha. door die serie van hun...hij vond maxiem ook erg leuk maar ik weer niet zo voor een knul. en Didier...past goed bij onze eigen namen. dan worden het the three D's in the house hihihi ik denk met uitspreken dat je ook de D laat horen als je dieDjee zeg....bij DJ heb je dat idd niet.
hi debbel ken ik jou niet ergens van? mooie naam! die-dI-jee zijn volgens mij de klanken die je uit spreekt. dus ook een 2e i! dikke bus-kus! klingel.
dat zou zo maar us kunnen dat je me kent glittery hihi. zoude ze in la france nu ook Died (I)-jee zeggen? fijne avond allemaal!
In Frankrijk spreken ze het als Diedijee uit. Dus geen Diedjee of Diedsjee. Wel lastig als je elke keer moet uitleggen hoe je de naam uitspreekt. Voor mij zou de naam om deze reden gelijk afvallen.
glirtter glitter, leuk je hier tegen te komen! in la douce france, il dit 'did di-jeej' met de klemtoon op jee! smak kling.
debsie heeft al een naam mogelijk hehehe.. ik zag laatst op smaken verschillen (denk ik ) iemand die ook didier heet en ze spraken het uit diedjee.. maar voor mij was het helemaal nieuw.. kende het helemaal niet en dacht dat hij''dit dier' heten hahaha..tja.. geen frans kennis in mij
ja, had hier tijdje terug ook al topic geplaatst.. hihi.. en kom ineens allemaal bekende hier tegen! Erg grappig! En nee! we zijn er totaal nog niet uit! Meisjesnaam wel, maar jongensnaam is nogsteeds een ramp.. Dus als je ideeen hebt?! ik zou mn topic ff up'en!