Wij zijn op zoek naar een leuke jongens en een leuke meisjesnaam, zoals velen hier Voor een meisje hebben we wat een ideetjes, maar nog niet DE naam, en voor een jongen , kunnen we echt helemaal niets leuks vinden ! Het moet een beetje leuk staan bij Daimy, maar niet een zelfde soort naam hoor, gewoon dat het samen niet raar klinkt. Verder hebben we niet veel eisen, gewoon een leuke stoere naam dus kom maar op met de ideetjes !
Moeilijk hoor! Eens denken.. Spreek je Daimy uit als Deemie? Daimy en Melvyn Daimy en Joshua Daimy en Wesley Daimy en Faye Daimy en Lizzy/Liz Daimy en Britt Sorry ik weet er ook niet zo heel veel..
grappig, de naam die we voor een jongetje in gedachten hadden staat er wel tussen maar meer tips zijn welkom!
He Sab, Ook nog steeds aan het tobben over de namen? Hier ook. Ik heb ook maar weer een nieuw topic gestart. Ik zal even goed nadenken... Wat vind je van Sem? Jordy? Ruben? Matthys? Of van Romy? Lindsay? Senna? Ik weet het ook niet hoor, lastig. Succes.
hey femmigje, 1 van jou namen lijkt wel op 1 van de namen op ons lijstje meisjesnamen hebben we al een paar...jongensnamen nu ook 2 of 3 , maar we zijn er zeker nog niet uit! nog iemand een idee misschien?