Onze dochter heet Ivana Esmee, roepnaam is Ivana. We krijgen daar heel veel leuke reacties op. Ben ook erg blij dat we die naam gekozen hebben. Nu ik zwanger ben hebben we al een jongensnaam > Jesper. (hadden we al met de vorige zwangerschap bedacht) Maar een leuke meisjesnaam die bij Ivana past? Iemand nog suggesties? Liefs Miranda
Bedankt voor het mee denken! Maar ik zoek eigenlijk een naam die niet eindigt op een A. Een stoere korte naam en niet te tuttig. Ik dacht zelf aan een scandinavische naam, iemand nog suggesties? Reacties zijn superwelkom! Liefs Miranda
Erin vind ik niet zo mooi, onze kat heet quinty, ik heb een vriendin die nadine heet, carlijn is een meisje die ik ken van vroeger en die was echt niet leuk en Daniek is het zoontje van mijn broer. Dus helaas er zit niks bij. XXX
Frederique en Ivana oops mag niet te lang zijn uuh ik zal effe de namen van een paar slavische collega's opnoemen. Andrea Lara Jana Iva Olga Jamila Marta Elena Erika Inna Sophie Natalia
Dat is een mooie lange lijst maar ze eindigen (bijna) allemaal op een A en dat willen we eigenlijk niet. Nog meer collega's? Of nog ideeen met een scandinavische achtergrond? Kus Miranda
Moeilijk hè een leuke naam bedenken Ik vind persoonlijk Elin een mooie naam. En ik vind m ook mooi bij Ivana passen. Suc6 ermee en ik ben benieuwd wat t uiteindelijk gaat worden.
Bodil Marit Zoë Jelene Finn Kirsten Sofia Elin vind ik ook leuk. Moeilijk hoor, slavische namen eindigen veelal op 'a'.
Elisabet Kristine Annika Inge Marte Jannike Ingrid Kerstin Silje Anneliese Thora Margrethe Signy Vita Britta Daynah Dit is de top op het moment van de Scandinavische namen Succes , moeilijk hoor
Haha, ik had juist die namen genoemd omdat ze op een A eindigen. Vond ik zelf namelijk wel leuk bij Ivana. Maargoed... ik zal nog even meedenken (al weet ik zelf niet veel Scandinavische namen, niet mijn stijl nl): Ivana en... Laure Marly Merle Sterre Else Naomi Demi Emme Imme Rinske Ilse Linde
hier suggestie's : Kari Lale Larsine Liv Madel Majlen Malin Marit Mie Berit Birthe Dayna Elin Gilla Ilvi Jitka Jonna Jytte Mirja Naima Naimi Nissa Randi Rane Runa Siri Tyra