Ok wij vinden dus een aantal meisjesnamen mooi, maar welke vinden jullie het mooist? En dan ook in combinatie met onze achternaam (duinkerken)? Ik vind het erg lastig allemaal.
Ik heb gestemd En, er is een speciaal forum voor Babynamen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewf ... 2c3493f06c onder "Diversen"
hey, ik ben van mening dat als je achternaam begint met een medeklinker,de voornaam beter kan eindigen met een klinker,dan loopt het mooier over met uitspreken. stomme redenatie,maar bij mn eigen kinderen hebben we met het uitzoeken zo geredeneerd en het "klinkt'goed!
Ik ga ook voor Noa Duinkerken. Vind ik trouwens ook een leuke naam voor een jongen... Succes met je keuze!
Alledrie leuke namen, en past ook alledrie leuk bij de achternaam. Ik heb op Esmée gestemd, omdat ik die naam nét iets mooier vind dan de andere twee.
Leuk zeg!! Dan hebben we wel een beetje dezelfde smaak dus, want Esmée stond hier ook hoog op 't lijstje toen we nog niet wisten wat 't ging worden. Ik blijf dat ook echt een hele mooie naam vinden, dus wie weet als er nog een meisje komt ooit...