we komen er maar niet uit we zoeken een meisjes naam... deze mag niet teveel voorkomen zoals: kim, lotte, sofie etc mag dus wel een beetje appart zijn Onze eerste heet bente nu hadden we fenne maar dat klinkt op het eind zo hetzelfde en faye/feye maar daar zeur ik weer over dat ie misschien te sprookjes achtig is wat vinden jullie? of hebben jullie misschien andere suggesties! het is gewoon niet leuk meer we hebben alle sites gehad en nergens kunnen we iets vinden naar onze smaak lijkt wel! maar we geven niet op, vandaar jullie hulp!
Phoe.. dat wordt dan wel moeilijk als je alle site's zo ongeveer al gehad hebt, Ik vind zelf Renee voor een meisje erg mooi. Of Romee.... Amber vind ik er ook leuk bij klinken, maar al redelijk populair. Succes!
Romee is idd leuk! Of Aimee. Yara(h) vind ik ook leuk bij Bente. Je kan ook Fenna doen, dat is op 't eind weer heel anders dan Bente, en toch een erg leuke naam!
Hoi, Bente staat ook op ons lijstje. Ik vind Fenne ook een hele mooie naam. Zelf vind ik het wel mooi als allebei de namen op een -e eindigen, maar jij dus niet? Bijna alle namen die wij op ons lijstje hebben eindigt op een -e. Zet ze hier toch even neer, wellicht vind je er toch 1 tussen. Onze dochter heet Niene. Niene en Bente vind ik leuk samen, maar zal jij denk ik teveel op elkaar vinden lijken. Nog wat: Flore/Floor Lieke Silke Janne Nore/ Noor Iefke Eefke Linde Jinte Mare Marte Fiene Merle Zonder -e: Florien Paulien Pien Pleun Aniek Jolijn Jasmijn Saar Kato
Aniek of Danique vind ik ook erg leuk...Eigelijk past er best veel bij Bente vind ik... Hier nog een paar Sterre Jenna Kaylie Isis Merle Succes met jullie keuze
Fenna ipv Fenne? Romée of Aimée vind ik idd ook erg mooi. Andere suggesties: - Isa(bel) - Reza - Mare - Louise - Iris - Romy
hoi iedereen! super bedankt voor de sugesties! helemaal top! Fenne vind ik er niet teveel op lijken vanwege de e op het eind maar meer de klank... is zo moeilijk uitleggen via een forum haha ik zeg steeds in mezelf ben-the en fen-ne en dan lijkt het naar mijn idee qua klank zo op elkaar volgt iemand me nog! er zitten zeker goede sugesties tussen! meer is nog welkom natuutrlijk
Bente & Lena Bente & Senna Bente & Kyra Bente & Mila Bente & Tara Bente & Indy Bente & Carmen Bente & Sarien
Shirley Kyara Merel Megan en tja ik vind fay/faye/feye/fae prachtig uiteraard. En ach, dat sprookjesachtige, met iedere naam is wel wat. Ik vind zelf de verwijzing/betekenis naar faith vanuit fay, supermooi , dus dat was voor ons de reden om hier toch voor te kiezen en heel bewust niet voor 'Fee' hoor dat was voor ons ook iets 'te' .
Bente en Merle Bente en Imke Bente en Laure Bente en Jinte of heel anders Bente en Nina Bente en Sarah Bente en Noor
Hoi Onze oudste dochter heet ook Bente, en onze 2e dochter heet Marte en onze 3e dochter heet Rune. Marit, Mare, Linde vind ik ook mooie namen bij Bente.
Danique Sterre Luna Fay ja ik vind het een mooie naam mischien wel een beetje sprookjes-achtig maar dat is mijn dochter ook (een sprookje!) Ikzelf heb geen rekening mee gehouden of het bij Danique paste, Ik vond Luna gewoon mooi of het er nou bij past of niet.
Bente & Jelte Bente & Rane Bente & Yara Bente & Lisse Bente & Senna Bente & Sienna Bente & Maite Bente & Yilke Bente & Yinthe Bente & Zita