Haaj allemaal ... Ik heb een aantal meisjesnamen waar ik zelf wel van hou op een rijtje gezet. En wou graag jullie mening of een toevoeging daaraan .. Je heb dan een beetje een idee waar ik van hou! Het is zo moeilijk een passende naam te vinden Hier komen ze alvast vriendelijk bedankt Nona Quinty Lola Zoë Gwenn Lana Sydney Celina Chloë Caithlyn Dit zijn ze als je een leuk idee heb of een andere leuke meiden naam laat even weten want ik kan ook over namen zijn heen gekeken! Graag jullie mening ! Groetjes kim
Nona = niet mijn smaak nina vind ik dan weer leuker, maar komt ook meer voor. Quinty = niet mijn smaak, ook een idee: Quinta Lola = niet mooi Zoë = leuk en vooral ook mooie betekenis: Leven Gwenn = vind ik wat chiquer, wel mooi Lana = leuk Sydney = ik moet toch te veel aan australie denken gelijk Celina = mooi! Chloë = erg leuk ook Caithlyn = Vond ik altijd erg mooi, tot ik een niet zo leuk meisje leerde kennen met die naam, dat is dan weleens jammer ideeen: Feline Milou Mila Lindsey Fleur Naomie
Hoi Kim, Ik vind Gwenn een hele mooie naam. Stond ook op mijn lijstje maar helaas vind m'n man 'm niet zo. Sydney vind ik ook wel leuk. Heb nl met veel plezier gekeken naar de serie Alias waar de hoofdpersoon ook Sydney heet. Het doet mij ook aan Australie denken, maar ik vind dat juist wel leuk (we zijn er geweest en het is een bijzondere stad). Thara (betekent 'ster' in het Nepalees) Nisha Donna Lois Imène Nadia Laila (vind ik persoonlijk mooier dan Lola) Veel succes met een keuze maken. Blijft moeilijk he.
Mooie namen Thara ziet er ook wel mooi uit, nooit die versie gezien, ik ken het alleen als Tara - en dan doet het me denken aan Ierland.
Absoluut GWENN....dit was de meiden naam die we hadden voor de kleine in men buik!Maar word een jongen....dus een andere naam!hahaha
Lola vind ik echt gaaf! De rest vindt ik niet zo, de meeste zijn engels en daar houd ik persoonlijk niet zo van.
Mss Heb je iets aan... Kaylinn Anisha/Anischa Danika Talita Xannah Jenna Faith/Faithlynn Robine Hoop dat er wat leuks tussen zit want ik weet het ook niejj zelf persoonlijk vind ik Sydney eenhele mooi naam maar iig suc6