Ben al heel lang aan het denken over een meisjesnaam maar ben er nu toch wel bijna zeker van dat het Nina wordt. Vinden jullie dit een leuke naam? En heeft iemand misschien ideeen voor een leuke tweede naam die daarbij past/mooi staat? Andere opties zijn nog steeds Emelie of Dewi, maar ik denk toch dat ik voor Nina ga? Wat vinden jullie? Nog een vraagje, is het niet een kinderachtige naam (dus alleen leuk voor een klein meisje?) Mijn vriend is daar een beetje bang voor, hij vind het wat minder voor een volwassen vrouw. Hij stelde voor om haar dan Janine te noemen en Nina te gebruiken als koosnaam, maar dan krijg je wel een heel hoog gtst gehalte vind ik!
Ik ben persoonlijk geen fan van Nina of Dewi, wel van Emilie!!! Hoe dan ook vind ik Nina geen naam alleen voor een klein meisje! Succes met kiezen, is moeilijk he?!
Ik vind Nina een leuke naam hoor, ook voor een volwassen vrouw. En idd Nina Emilie klinkt erg leuk. Of Nina Eline... Dewi is totaal niet mijn smaak. Succes!
Hier gaat de kleine ook Nina heten als het een meisje word! Zat ook telkens aan gtst te denken,maar daar moet je je gewoon overheen zetten! Wij hebben zolang getwijfeld en ben nu 34 weken dus moest toch wel een keer beslissen en het is toch wel een hele leuke naam! hihi
Ik vind Nina ook wel leuk hoor. Maar ik zag in je andere topic dat Eline nu ook een optie is, die vind ik nog mooier!
ik vind nina een leuke naam zaten wij ook mee in ons hoofd maar een vriendin van ons heet zo dus hebben toen gekozen voor Belle