hoi ik heb dus wat zitten nadenken voor namen en kwam uiteindelijk uit bij deze...ben benieuwd wie wat het mooiste vindt want zelf kan ik niet kiezen tussen al deze namen die ik toch allen mooi vindt. Meisje: Eva May(of Mae) Gracie Mae(of May) Lisa Marie Anais Esmée jongen: Tristan nathan Joshua Beau goetjes!!! xxxx
Ik heb gekozen voor Esmee, vind Eva May(of Mae) Gracie Mae(of May) Lisa Marie een beetje country achtig en dus niet mijn smaak
Ik vind Esmee (zonder streepje ) het leukst voor een meid. Van de jongensnamen vind ik Beau het leukst, maar ik kan maar 1 naam in de poll aanvinken. Mss moet je 2 verschillende polls maken; 1 voor de meisjenamen en 1 voor de jongensnamen
Ik ga voor Beau voor beide geslachten, vind de andere namen wat te amerikaans. Maar Beau vind ik erg mooi
Voor een meisje: Esmée Voor een jongen: Tristan of Nathan (maar dan wel op z'n Nederlands uitgesproken). Beau vind ik ook mooi, Joshua vind ik niks.
Eva May(of Mae) Ook echt als een naam? Eva vind ik erg mooi, Mae ook, als combi in een roepnaam niet zo. Gracie Mae(of May) Niet mijn smaak. Lisa Marie Wel okay. Anais Mooi Beetje zoet maar wel mooi. Volgens mij zijn er wel verschillende uitspraken (anna-ies, anajs etc) wat het misschien wel lastig maakt voor je kinje in de toekomst. Esmée Mooi maar niet zo origineel. Ik heb gestemd voor Anais en Eva Mae. Jongen: Tristan Niet mijn smaak. Nathan Ook niet mijn smaak haha (klikt als.. ) Joshua Doet me erg denken aan Friends waar Rachel een vriendje heeft die zo heet en dat spreekt ze heel overdreven uit. Beau Stoer, leuk! Ik heb gestemd op Beau.
Ik heb gekozen voor Eva May, maar vind zonder May leuker. En voor een jongen Beau. Esmee vind ik ook nog wel gaan, maar heb ik alweer te vaak gehoord.
Meisje: Eva May(of Mae) Ik vind het Eva gedeelte niet zo leuk bij May of Mae Gracie Mae(of May) Super!! Veel leuker dan Eva. En ik zou voor de spelling Mae gaan. Lisa Marie Zou ik niet doen, iedereen denkt meteen aan presley... Anais Heel erg leuk!!! Esmée Ik zou juist niet voor Esmee gaan, die naam is veel minder apart dan de andere namen uit het lijstje. jongen: Tristan nathan Deze twee namen vind ik echt in dezelfde categorie vallen als Gracie Mae. Leuke namen wel. Joshua Gewoon een leuke naam, niets mis mee. Beau Stel jullie kregen eerst een dochtertje en die heet dan Anais, dan vind ik juist Beau weer hartstikke mooi erbij! Die namen passen bij elkaar. Dus ik zie eigenlijk 2 soorten namen in lijstje. Ik zou denk ik 1 van de 2 soorten kiezen, de franse namen of de engels-klinkende namen: Esmee - Anais - Beau of Gracie-Mae - Tristan - Nathan
Het is allemaal verre van mijn smaak dus ik kies voor de meest gangbare namen Esméé en Nathan (Tristan is ook een optie). De rest valt voor mij in sneltreinvaart af!