Welke naam vinden jullie leuker? * Tessa * Faya/Fajah En hoe zouden jullie Faya/Fajah schrijven? Het gaat om dr 2e naam, dr 1e naam ga ik hier niet noemen. Maar is een gewone naam, dus meer a la Tessa/Lisa
Ik vind Tessa leuker. Dan zou ik voor Faya gaan omdat ik Fajah meer buitenlands vind klinken en niet echt vind passen bij bv. Tessa
Ik vind Tessa en Faya allebei wel leuk! Bij een nederlandse naam zou ik de laatste idd niet als Fajah schrijven..
Ik zou Faya spellen. En verder vind ik het érg moeilijk om te kiezen zonder de eerste naam. Ik vind Faya namelijk wat unieker. Maar Tessa ook gewoon een leuke naam.
Ok, duidelijk We hadden eigenlijk Tessa al staan, maar ging weer twijfelen omdat het bij ons allemaal best veel voorkomende namen zijn om er dan wat aparters achter te zetten.
Faya ook.. omdat Tessa inderdaad vaak voorkomt Maar hangt ook af van de 1e naam.. ik neem aan dat ze qua initialen allebei passen, anders zou je het niet overwegen toch ??
Fajah/Faya vind ik arabisch klinken, dus niet echt in het straatje van Tessa/Lisa. Dus ik kies voor Tessa!
Mijn eerste gedachte was Fajah, omdat ik dat een leuke naam vind. Met Tessa is niets mis, alleen je hoort hem wat vaker de laatste tijd. En het ligt er iid ook aan of het bij de eerste naam past. Achter een hollandse naam zou je eerder geneigd zijn naar Tessa.. Tja, moeilijk om zo te beoordelen zonder de 1e naam te weten.
Ik vind het allebei prachtige namen, kan dus niet kiezen! Faya zou ik wel zo schrijven en dus niet met een 'j'.