hallo! wij hebben eigenlijk al een hele tijd een superleuke jongensnaam, maar we kunnen niet echt een meisjesnaam vinden die we echt supermooi vinden.Alles wat een beetje apart maar kort en krachtig is is welkom. de jongensnaam is ook kort maar krachtig. Die namenboeken staat niet echt wat bijzonders in helaas
Kom maar op met meisjes namen, wij hebben ook hele leuke jongensnamen maar weten geen leuke meisjesnaam dus kan ook wel wat ideeen gebruiken
Bij ons op het lijstje hadden we o.a: - Ruby - Kenzy en - Tara Uiteindelijk zijn we het beide eens geworden over een andere naam maar we zien wel of het bij haar past als ze geboren wordt. Wij hadden trouwens juist heel veel moeite met het kiezen van een jongensnaam. We hebben nu nog steeds niks. De echo wees uit dat we een meisje krijgen. Alhoewel we desondanks dat neutraal staan ingsteld (voor het geval dat) gaan we niet verder met het zoeken naar een jongensnaam Erg he? Heel veel succes met het uitkiezen van een meisjesnaam. Hoop dat jullie wat leuks tegenkomen !
http://www.kindernamen.nl misschien staat er iets voor jou bij! Maar uh. bekijken het forum maar niet! ofja misschien toch. het is echt te erg voor woorden wat daar gebeurd! brrrrrrr Maar geod dit is wel eel leuke site. suc6!
jeetje mina! das inderdaad niet normaal hoor wat er gebeurt op die site! Mensen die elkaar verrot schelden omdat ze een bepaalde naam niet mooi vinden. wat ben ik blij met deze site, allemaal gezellige en serieuze mensen, dankjewel allemaal!
moeilijk he namen bedenken?! daarom vernoemen wij! we vinden het erg leuk enspeciaal en het is geen gedoe om namen! zo hebben wij gedoe om een leuk kaartje naar ons zin te vinden heb al 4 boeken thuis gehad en er stond niet 1 leuk kaartje in! wat zijn sommige mensen toch moeilijk
als tycho een meisje zou zijn dan zou hij ISA geheten hebben, ik heb zon hekel aan die verkleinnamen.
onze meisjesnaam is Lana! Hoor je bijna niet en is kort. Nu hoor je ook af en toe Ylana! Hopelijk heb je'r wat aan.
Ik zat net ff te kijken op dat forum (ben n.l erg nieuwsgierig), ik vond dat echt niet normaal hoe mensen daar met elkaar omgaan! Succes met het vinden van een goede naam. Groetjes Senna
Wat een vreselijk forum is dat zeg. Mensen vertellen trots hoe hun kindje heet en worden gewoon uitgescholden
Onze dochter heet TESS. We vinden het een hele stoere naam. Het is dan ook wel een hele stoere meid. Maar eh, wij zijn juist op zoek naar jongensnamen. Ook kort en krachtig. Dus in ruil voor mijn naam, moeten jullie nu maar wat coole jongensnamen noemen, hahahaha. Ik vind het zo moeilijk. XXX Linda
Maar eh, over welk forum hebben jullie het nou. Ik heb nog niet gezocht hoor, maar ben liever lui dan moe,hahaha. Je gaat iemands naam toch niet afkraken. XXX Linda