Wat vinden jullie van Anna Eline en dan als roepnaam Annalin? We hebben ook gedacht aan Anna Lynn (dan geen Anna Eline) maar er zitten wel 4 NNNN in de naam en ik denk dat mensen gaan vragen 'hoe schrijf je dat???' Vandaar nu Annalin. Er zijn zo weinig namen die ik echt mooi vind. T.z.t. zal ik ook nog wel eens een poll maken, maar nu spookt deze naam alweer een paar dagen door mijn hoofd. Het verschil met de andere namen is, mijn man vindt deze ook heel mooi.
ik denk dat als je het als Annalin schrijft nog steeds veel mensen gaan vragen: hoe schrijf je dat? Het is niet mijn type naam maar ik vind het zeker geen stomme naam
Vind het wel mooi, gewoon Annalin, lijkt me niet zo moeilijk te schrijven (al maken sommige mensen met de simpelste namen nog rare fouten)
Mooie naam! Annalin is ook een prima schrijfwijze. Gewoon hoe je het uitspreekt. Annalie vind ik ook een mooie naam. Misschien nog een idee.
Ik zou bij Annalin nog steeds vragen hoe je dat schrijft. Zou het zelf standaard Anna-Lynn schrijven denk ik. Verder hou ik erg van korte namen, dus ik zou zelf niet snel voor drie lettergrepen kiezen.
Heej, Mooie naam!!!!!! Je kunt er ook nog Annelin van maken. Die staat bij ons ook op de lijst. Is ook een goede combi van anna en eline en vind het zelf iets logischer.....
Bedankt voor leuke reacties!!! We zijn er nog niet overuit, hoeft ook nog niet, maar meningen en suggesties zijn van harte welkom.
Ik vind Anna-Lynn (met streepje) het meest logisch staan. Waarschijnlijk wordt t later voor vrienden toch an of anna..